Ljud förstärkare

wheelielover

Lite lagom dum i huvudet:)
Gick med
28 Jan 2004
Ort
Enköping town
Hoj
Hojlös:-(
Nån som vet vad ett hel system till Husaberg 650 motard i rostfritt och titan från akrapovic kostar?
Gör det mycket effekt?
 
Eller så shoppar du ett FP, å köper endurohjul för resten av pengarna. Då får du roligare men kanske saknar någn pålle på topp.

wheelielover skrev:
hmm,är det värt det???=)
 
Jag vill ju ha gott ljud i den,blir det de med ett FP och vad kostar det?
Tycker att akrapovic:n är så jävla snygg=)
Tom Byron skrev:
Eller så shoppar du ett FP, å köper endurohjul för resten av pengarna. Då får du roligare men kanske saknar någn pålle på topp.
 
De flesta helsystem låter gött......... Köp inget billigt slip on bara, de låter högre å hårdare....... (oftast) Mindre ljuddämparvolym

wheelielover skrev:
Jag vill ju ha gott ljud i den,blir det de med ett FP och vad kostar det?
Tycker att akrapovic:n är så jävla snygg=)
 
Här är en tråd om FP-systemet http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=17580

Jag vill inte gnälla, men eftersom du är ny här vill jag ge dig några tips.
1. Har du fler frågor som berör mer eller mindre samma ämne, så ställ dom om möjligt i samma tråd. På såvis blir det inte lika många trådar att harva igenom + att du själv får alla svar i samma tråd=lättare att hålla reda på.
2. Gör gärna en sökning innan du frågar, MÅNGA ämnen har varit uppe i forumet ett flertal tillfällen tidigare. På så sätt kan du själv lättare/snabbare få svar på din fråga + att alla slipper 1000-tals trådar som berör samma ämne.
3. Försök vara så specifik som möjligt när du ställer en fråga. På såvis får du oxå ett mycket bättre svar.
4. Det kan huggas ganska mkt i trådarna här & många inlägg är ironiska. Ta inte åt dig, vi bara är så här :död

BTW, Välkommen till Sporthoj! :tummenupp
 
Ok ska bättra mig=)
nä jag tar inte åt mig,jag är ju likadan :lol
Chris Husky skrev:
Här är en tråd om FP-systemet http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=17580

Jag vill inte gnälla, men eftersom du är ny här vill jag ge dig några tips.
1. Har du fler frågor som berör mer eller mindre samma ämne, så ställ dom om möjligt i samma tråd. På såvis blir det inte lika många trådar att harva igenom + att du själv får alla svar i samma tråd=lättare att hålla reda på.
2. Gör gärna en sökning innan du frågar, MÅNGA ämnen har varit uppe i forumet ett flertal tillfällen tidigare. På så sätt kan du själv lättare/snabbare få svar på din fråga + att alla slipper 1000-tals trådar som berör samma ämne.
3. Försök vara så specifik som möjligt när du ställer en fråga. På såvis får du oxå ett mycket bättre svar.
4. Det kan huggas ganska mkt i trådarna här & många inlägg är ironiska. Ta inte åt dig, vi bara är så här :död

BTW, Välkommen till Sporthoj! :tummenupp
 
Lägg pengarna på annat om du inte måste klämma ur den där sista hästkraften. Att köpa ett system bara för ljudets skull är det väl nästan lite moppevarning på... :)
 
hp skrev:
Lägg pengarna på annat om du inte måste klämma ur den där sista hästkraften. Att köpa ett system bara för ljudets skull är det väl nästan lite moppevarning på... :)


Öhh..
Ljudet är väl ändå en enormt viktig faktor? :va
 
Vad finns det för olika till KTM då? Jag har ju yoshimura nu på min zx9 men kollar ju på en KTM 660 till sommaren. Finns det Yoshi till KTM eller "ska man ha nåt annat"? Jag GILLAR ljudet på den jag har nu om vi säger så... :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top