wheelielover
Lite lagom dum i huvudet:)
Nån som vet vad ett hel system till Husaberg 650 motard i rostfritt och titan från akrapovic kostar?
Gör det mycket effekt?
Gör det mycket effekt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
rejser skrev:http://www.akrapovic-ai.si/main/productnews/product-news.htm
räkna med ca 10000:-
wheelielover skrev:hmm,är det värt det???=)
Tom Byron skrev:Eller så shoppar du ett FP, å köper endurohjul för resten av pengarna. Då får du roligare men kanske saknar någn pålle på topp.
wheelielover skrev:Jag vill ju ha gott ljud i den,blir det de med ett FP och vad kostar det?
Tycker att akrapovic:n är så jävla snygg=)
Chris Husky skrev:Här är en tråd om FP-systemet http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=17580
Jag vill inte gnälla, men eftersom du är ny här vill jag ge dig några tips.
1. Har du fler frågor som berör mer eller mindre samma ämne, så ställ dom om möjligt i samma tråd. På såvis blir det inte lika många trådar att harva igenom + att du själv får alla svar i samma tråd=lättare att hålla reda på.
2. Gör gärna en sökning innan du frågar, MÅNGA ämnen har varit uppe i forumet ett flertal tillfällen tidigare. På så sätt kan du själv lättare/snabbare få svar på din fråga + att alla slipper 1000-tals trådar som berör samma ämne.
3. Försök vara så specifik som möjligt när du ställer en fråga. På såvis får du oxå ett mycket bättre svar.
4. Det kan huggas ganska mkt i trådarna här & många inlägg är ironiska. Ta inte åt dig, vi bara är så här![]()
BTW, Välkommen till Sporthoj!![]()
hp skrev:Lägg pengarna på annat om du inte måste klämma ur den där sista hästkraften. Att köpa ett system bara för ljudets skull är det väl nästan lite moppevarning på...![]()

Gustav1 skrev:Öhh..
Ljudet är väl ändå en enormt viktig faktor?![]()
devetdu skrev:nej det är tanken som räknas!
Gustav1 skrev:Öhh..
Ljudet är väl ändå en enormt viktig faktor?![]()
rejser skrev:
wheelielover skrev:Håller med dig 100%.
Ljudet är viktigt=)
Vad har du för dämpare på din xt?
Jag kör med en öppen supertrapp.

Holy Rider skrev:Eller ett sådant:
Ok,det låter nog bättre än mitt.Gustav1 skrev:Ett Micron ska på nästa vecka.![]()
wheelielover skrev:Ok,det låter nog bättre än mitt.
Mitt brölar bara,men den går ju mycket bättre=)
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |