Livsstilsfråga.. *VIKTIGT*

Tjöpa Diamantiörat?

• Antal röstningar
    0
Fejk diamanter är WT oavsett kön.

Jag skulle i princip hålla med dig. Om jag därigenom inte skulle behöva kalla 98% av landets flickor WT därav. Kolla igenom accessoarlådan hos 20 av dina närmaste tjejer, spännande statistik!

Det här är en sån där ironitråd va?

Faktiskt inte.
Jag märkte idag att en tränare hade ett diamantörhänge(äkta eller ej vettefasen :gråstarr).
Han kunde iaf bära upp det. Sådär ödmjuk ni vet.. Själv vettefasen om jag är ödmjuk nog att bära strumpor. :gnissla

Men det får bli en senare fråga, har bestämt mig för att tjacka ett nytt kitt skyddsutrustning istället och sen tjacka hoj igen när jag kommer hem, det blir ju mkt billigare!.. :huvet :yoparty

Faktiskt inte.
Jag märkte idag att en tränare hade ett diamantörhänge(äkta eller ej vettefasen :gråstarr).
Han kunde iaf bära upp det. Sådär ödmjuk ni vet.. Själv vettefasen om jag är ödmjuk nog att bära strumpor. :gnissla

Men det får bli en senare fråga, har bestämt mig för att tjacka ett nytt kitt skyddsutrustning istället och sen tjacka hoj igen när jag kommer hem, det blir ju mkt billigare!.. :huvet :yoparty

Varför välja...först örhänge, sen hoj...skippa skyddsutrustning, de är bara till för veklingar, de som inte kan köra hoj på riktigt och de som inte står pall för en omkullkörning.

*/ ?>
Nyheter
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Back