Livsstilsfråga.. *VIKTIGT*

Tjöpa Diamantiörat?

• Antal röstningar
    0
det finns för fan inget fulare!!!!!!!!!!!!!!!!:huvet blir så jävla förbannad varenda gång jag ser en ful jävel med diamant i örat!:mad: jag menar, vafan tänkte människan med!?!?:confused: "jaaa, nu går jag och köper mig ett smycke (för jättemycket pengar) som möjligen hade passat på en tjej...":huvet

5. Uppskattar folk som vågar - go for it! Men räkna med kommentarer från omvärlden. Både + och - Jag tror jag ger dig en :tummenupp trots allt.

Ja gud förbjud vissa människors reaktioner när man råkar säga det minsta positiva om sig själv, bär man samtidigt något som bländar dom så lär det inte dröja länge innan hjärtinfarkten är ett faktum... :gnissla

Ska du ha ett diamantsmycke så ska det vara intimpiercing. Och en redigt stor diamant ska det vara så att tjejen tappar andan när hon får se den så att du kan låtsas att det var på grund av ditt stora organ hon reagerade.

Hur tänkte du nu? För att över huvud taget lura ner dom dit så behöver jag ju den i örat, jag måste alltså skaffa 2? Attans! :huvet

Till mig? Du har gjort mig till den lyckligaste flickan norr om skeune!

:rolleyes:

Köp en snygg kostym istället!

21036.jpg

Eller en Teashirt!
gayboyswhite.jpg

Valmers inlägg var roligast :)

Har du ett par miljoner som ligger och skräpar så köp, annars köp en fungerande hjärna för pengarna.

Apfult:fakta Ser bara sånt skit på wannabegangsters och riktiga white trash!

Fy för helvet så fult!

Ha då hellre en liten förgylld x-jellekåpa som intimsmycke!

Jaha? :va va?

Jag har inte köpt en diamant att ha i örat för 20 lax, eller liknande ens.

Du var aldrig direkt begåvad va?

Jag menade mest på att om du hade haft miljoner så hade du köpt en ny hjärna!

Det skulle vara lite roligt! :D :tummenupp

OM du ska ha en diamant ska det vara en diamant.. Fejk är WT (cheyer undantagna då det är mer av en normalaccessoar).

Köp en klocka istället om du måste dundra ut 20 lax på statusgrejer.

OM du ska ha en diamant ska det vara en diamant.. Fejk är WT (cheyer undantagna då det är mer av en normalaccessoar).

Köp en klocka istället om du måste dundra ut 20 lax på statusgrejer.

Amen. Klockor är skiten!

Hade jag mycket stash så skulle jag kööpa feeta dyra klockor. Nu köper jag flashiga Festina på halva priset hos Ur och Penn för 2500:- :D Vart annat år :)

Amen. Klockor är skiten!

Hade jag mycket stash så skulle jag kööpa feeta dyra klockor. Nu köper jag flashiga Festina på halva priset hos Ur och Penn för 2500:- :D Vart annat år :)

Jag äger inte ens en klocka jag vet var den är.

Lägger hellre bucksen på skor, och om något meningslöst dyrt så manchettknappar :tummenupp .

Är egentligen rätt snål. Vettigt sjyssta skjortor etc, men inget extremt. Sen dricker jag hellre Salon -95 och knäcker en Gambert de Loche -98 en tisdagkväl bara för att jag var såååå sugen.

Sen blir det inte så många bubbelflaskor heller med konsumlön, bil, hoj och båt.. Men det är en formfråga :D

App app app!
Blanda in oss WT i nån jädra diamantdiskussion. Försök inte ens få det till :vete.
Varken fulkopia eller gud förbjude äkta vara kommer ens i närheten av en riktig white trashare. Vafan ordningsmakten skulle ju skingra oss medelst batong om vi en kom i näreheten av dylika smycken. :fakta

Ska vi snacka :vete öronsmycken så snackar vi bara uttöjningsringar. :fakta

App app app!
Blanda in oss WT i nån jädra diamantdiskussion. Försök inte ens få det till :vete.
Varken fulkopia eller gud förbjude äkta vara kommer ens i närheten av en riktig white trashare. Vafan ordningsmakten skulle ju skingra oss medelst batong om vi en kom i näreheten av dylika smycken. :fakta

Ska vi snacka :vete öronsmycken så snackar vi bara uttöjningsringar. :fakta

Om alla WT hade diamantörhängen så borde ju rutorna vara repiga på insidan på alla nattbussar som fraktar hem insomnade överserverade till hooden på söndagmorgonen!

...men det är de ju :gnissla

Jag sa inte att Strass inte var :vete :näsblod :huvet

nu börjar vi snacka bling-bling, ja du måste ha 2st.

039_39751~Puff-Daddy-Posters.jpg

247889.jpg

puff-daddy-photo-xl-sean-p-diddy-combs-6234645.jpg

se bara till att inte klota :fakta

[YOUTUBE-ID]VX9cM-Ovm3s[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Detta var det dummaste jag har hört sen han som skulle tatuera kuken. Köper du ett sånt ska jag ta reda på vad du heter och anmäla dig till Lyxfällan.

På tal om ingenting så tycker jag P Diddy, eller va fan han nu heter, är den sämsta och töntigaste rapparen nånsin. Det är ju bara skrattretande att se hur dåligt han passar som en bad boy och hur hårt han kämpar för att vara en.

M. :D , det finns en oskriven lag som säger att du ska lägga ut minst 10% på din nettolön på juveler på dig själv varje år....allt annat är WT

*/ ?>
Nyheter
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Back