Om det här är den bästa idén som dom kommit på så undrar man ju vilka andra idéer det funnits som man har strukit.![]()
*RYYYS*
Det vill du nog inte veta...!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Om det här är den bästa idén som dom kommit på så undrar man ju vilka andra idéer det funnits som man har strukit.![]()
Så sant så sant. Var mest menat som "extrema situationer kräver ibland extrema lösningar för att få folk att lyssna och verkligen fatta"![]()
Ja vad händer då?Förutom att det blir vatten i groparna händer inget särskilt skulle jag tro.vad händer när dessa är fulla med vatten och i samband med vajjerväg?
Ja vad händer då?Inget särskilt skulle jag tro...
Skitbra.Det kanske hindrar mig från att slumra till och köra in i vajerräcket.Men busaberg...tycker du att det är en bra tanke att fräsa bort hälften av asfalten mitt i körbanan?
Så länge vi har en sosse- eller "sosse light"-regim kommer dumma beslut att fattas på löpande band.
Men va FAN, vilka satans köttskallar har tagit det där beslutet
newsflash: sveriges statsminister heter fredrik reinfeldt.
![]()
Är det ens en nyhet att VV skiter fullkomligt i MC och helst skulle se att samtliga MC förvissades till banor där de hör hemma?!
Newsflash igen; Han vann p.g.a. sin utstuderade "Sosse-light" version som levererades till folket!
![]()
Newsflash igen; Han vann p.g.a. sin utstuderade "Sosse-light" version som levererades till folket!
![]()
Skitbra.Det kanske hindrar mig från att slumra till och köra in i vajerräcket.
Så ... In med fascismen/diktatur? Då slipper vi ju ha något så diffust som "myndigheter" som tar besluten, kan skylla allt på en enda lirare ist. Skitbra!Så länge vi har en sosse- eller "sosse light"-regim kommer dumma beslut att fattas på löpande band.
Newsflash igen; Ja, jag har inte sagt min åsikt, jag förmedlar bara medias synsätt på det!newsflash - han är moderat. han äter, sover ,drömmer, skiter, pratar moderat. att stöpa om det till 'sosse-light' är en dålig ursäkt.
Newsflash igen; Ja, jag har inte sagt min åsikt, jag förmedlar bara medias synsätt på det!
![]()
Var i bromma då? Har också för mig jag kört förbi dem och tänkt "va fan är det här för skit, det är ju livsfarligt".Finns en lång smal sådan väg i Bromma inte långt från fältet, räfflorna är i färdriktningen. Vet inte om det är av misstag, typ traktor åkt med plöjen nere eller någon vv arbetare som nickat till vid asfaltanläggningen.
Hursomhelst, går ju fint att köra på om man gillar spontana adrenalinkickar. Påminner om att köra på grus. Skulle det regna så skulle jag nog inte vilja köra där.
Det är nog ingen risk, du hinner dö av tristess på en större väg med dina cyklar, långt innan du somnat.
Lägg av, "det nya arbetarpartiet" är juh tillräckligt med bevis.. på den enkla slogan har åtskilliga medier spunnit på samma spår som jag tidigare återgav här.newsflash - var framgår det? ser ut att vara din åsikt. stå nu för det.
Lägg av, "det nya arbetarpartiet" är juh tillräckligt med bevis.. jag vill inte diskutera politik överhuvudtaget! Fel fokus!
Skönt,då slipper jag att oroa mig för groparna.Då kan vv fräsa upp hela vägnätet utan att jag behöver bry mig.SMC kan väl ut och göra någon aktion.Deras vajerräckesprotest för några år sedan gav ju verkligen resultat,man ser ju knappt ett sådant längreDet är nog ingen risk, du hinner dö av tristess på en större väg med dina cyklar, långt innan du somnat.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |