livets mening...

Menigen i livet ? Ja du. Det är nog kanske som Henrik säger. Eller vad säger ni andra? "Die another day" ?

Livet är bara till för att bli uppknullad på vår resa mot det enda måste som finns här i livet, vi måste dö.

jag har druckit öl precis, vilket var meningen med livet förut, men i fredags så frågade min tjej min om jag ville förlova mig, och ha barn med henne, så jag tror jag hittat min mening iallafall :va

Last edited:
jag har druckit öl precis, förut var det meningen med livet, men i fredags så frågade min tjej min om jag ville förlova mig, och ha barn med henne, så jag tror jag hittat min mening iallafall :va

oj :tummenupp Gratulerar :) ! Men meningen med livet kan ju vara svårt. Beror ju på ut vilken synvinkel man ser det på. Något av något slag måste ju ge oss " drivkraft" annars kan vi ju bara ta hojjen o köra in i en vägg i 100 knyck eller något :confused: :huvet Eller vad säger ni andra? Misstar jag mig nu igen ? :rolleyes:

oj :tummenupp Gratulerar :) ! Men meningen med livet kan ju vara svårt. Beror ju på ut vilken synvinkel man ser det på. Något av något slag måste ju ge oss " drivkraft" annars kan vi ju bara ta hojjen o köra in i en vägg i 100 knyck eller något :confused: :huvet Eller vad säger ni andra? Misstar jag mig nu igen ? :rolleyes:

100knyck in i väggen är bara en lösning om man tycker att livet är färdiknullat och man skiter i sina anhöriga.

Att starta leksaken och ge sig iväg,pressa lite lagom(bara så där så man blir "lite" rädd)och njuta av g-krafterna,ljudet,vibrationerna och känslan för att efter ett tag komma hem och FAKTISKT sätta ner stödet igen,det är min mening med livet just nu.

Väl mött på vägarna och trevlig hemfärd.

Henrik

100knyck in i väggen är bara en lösning om man tycker att livet är färdiknullat och man skiter i sina anhöriga.

Då är man väl för färdig för att åka hoj ens? .Vi kan väl säga så. Men som sagt är ju livet's mening svårt. Vi vill ju alla olika :tungan O ibland blire så varesig man vill eller inte tyvärr.:(

Last edited:
nysa är oxå skönt!

Har funderat lite på detta med 100 knyck in i något hårt tror inte det funkar om man har alla skydd på plats man måste nog upp till 150-200 för att verkligen få jobbet gjort.

Men meingen med mitt liv är iaf att få köra så mycket motorcykel som möjligt. Och skulle jag gå åt ( hoppas inte det) så hoppas jag gör det när jag kör hoj för då gå jag med ett leende :)

b

*/ ?>
Nyheter
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage