Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Att dö.
Henrik
make-up-sex eller känslan av att vara nysketen när man varit riktigt, och jag menar riktigt skitnödig.
Sammanfattas kanske med siffran 42![]()
Flest saker med sladd när man dör vinner.

Livsnjutare där
Javisst, det är en skön logik som funkar på allt. Varför äter vi mat? För att bli hungriga. Varför går man till jobbet hela tiden? För att man vill vara ledig. Vad är meningen med att hälla soppa i tanken? Att få soppatorsk osv.Ergo,meningen med livet=att dö.
Javisst, det är en skön logik som funkar på allt. Varför äter vi mat? För att bli hungriga. Varför går man till jobbet hela tiden? För att man vill vara ledig. Vad är meningen med att hälla soppa i tanken? Att få soppatorsk osv.
Realist,livet är en enda lång transportsräcka mot döden.
Vissa säger man hjälper döden på traven genom att skaffa hoj,köra fort,äta fet mat,låta bli att träna,dricka alkohol,cykla utan hjälm,gå mot röd gubbe(inte en kommunist då,men det funkar nog det med)röka,eller i allmänhet att njuta av livet.
Jag anser att man hjälper döden på traven genom att födas så gör vad du känner för när du känner för det,den yttersta konsekvensen är det redan förutbestämt att du kommer få "faca"ändå.
Ergo,meningen med livet=att dö.
Henrik
(var nu snälla och ha lite humor istället för att skälla på mig för jag är så oansvarig)
Sluta vara så oansvarigLägg ner hojåkandet och allt annat du nämnde ovan. Omedelbart. Men behåll mc-utrustningen och använd den alltid, även när du sover, som vi andra ansvarsfulla, omtänksamma människor gör.
Att skita när man är riktigt skitenödig är nog tamigfan bättre än sex....
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller