Livet som Lökmek åt PRO-Jorpes på Knudan

Jag vill också meka för Jorpes!
Du får börja som lärling i ERF, om du klarar en säsongs skällning så är du kvalificerad, glöm inte att ta med dig mycket pengar för ev oförutsedda utgifter som däck, mat, startavg och liknande som Jorpes ibland "glömmer" ...

Du får börja som lärling i ERF, om du klarar en säsongs skällning så är du kvalificerad, glöm inte att ta med dig mycket pengar för ev oförutsedda utgifter som däck, mat, startavg och liknande som Jorpes ibland "glömmer" ...
ERF blir bra, mer racing och mekande per dag :)

Han är fortfarande skyldig mig pengar för en vattenkokare :mad:

Det ändå inte samma feeling som när Kabe -82:an rullar in på STCC bland alla lyx-supertrailers.

Dock har den ju racing-slicks och det inger trots allt en viss air av snabbhet och proffsighet.

Last edited:
Han är fortfarande skyldig mig pengar för en vattenkokare :mad:

Dock har den ju racing-slicks och det inger trots allt en viss air av snabbhet och proffsighet.

Just balansen mellan oförutsedda utgifter vs det stora nöjet att uppleva kaos på nära håll gör att man blir kluven, är det värt alla pengar att åka på dårturne med Jorpes eller mår man bättre av att stanna hemma.

Ett stablit psyke eller lådvis med fulöl håller nerverna i ordning när man camperar med mannen som gud glömde.

Just balansen mellan oförutsedda utgifter vs det stora nöjet att uppleva kaos på nära håll gör att man blir kluven, är det värt alla pengar att åka på dårturne med Jorpes eller mår man bättre av att stanna hemma.

Ett stablit psyke eller lådvis med fulöl håller nerverna i ordning när man camperar med mannen som gud glömde.

Jag fattar inte vad ni pratar om!!! Jag camperar GÄRNA med Jorpes, och varför gör jag det? Jo, jag tycker han TILLFÖR stabilitet och rent TYSK ordnüng till alla organisationer jag tillhör. Fattar inte...:va

Jag fattar inte vad ni pratar om!!! Jag camperar GÄRNA med Jorpes, och varför gör jag det? Jo, jag tycker han TILLFÖR stabilitet och rent TYSK ordnüng till alla organisationer jag tillhör. Fattar inte...:va

Ja, det är nog sant att han har ordning, det beror ju på vem man jämför med :rolleyes::krama

Är det Jorez som tar sig för pannan eller nån stackars ditlurad mek?

Ingen luras in i "Vårat gäng", folk står på kö och det gallras hårt bland kandidaterna. När ett sådant lökmeks-ess som GSXR-elvamiljoner blir sidsteppad OFTA, då förstår du hur populära vi är!:fakta

Och JO, det är nog Jorpes på bilden, som håller på med någon komplicerad kosnstruktionsfiness på husbygget.

Och JO, det är nog Jorpes på bilden, som håller på med någon komplicerad kosnstruktionsfiness på husbygget.

Njae, det ser mer ut som Alex. Förmodligen ojar han sig över ordningen bland sakerna/tidschemat/statusen på hojen/statusen på Jorpes körning. Eller ännu mer troligt minns med skräckblandad förtjusning hur teamet körde två ggr igenom McDrive på vägen dit. Med Kabe 82:a iförd racing-slicks, till personalens fromma.

Här var det ordning..... och tält!

Skulle gissa på 2006.... kanske åsen?

Bifogat

• mozzberk.jpg
    mozzberk.jpg
    104.7 KB · Visningar: 177
Märkligt, på alla bilder där Mozz är med flashar han sina kalsonger. Undrar varför?

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon