Livet leker

• Thread starter Thread starter Mingves
  • Start date Start date
The_FacultyGirl skrev:
GÖR DET VISST DET! :mad:

:p

Bara att ni aldrig (vågar) inser det :)
Finns bara ett sätta att bevisa det på, The_FacultyGirl ta Yoshi_gixxeRR på en date......

EBS skrev:
Dom finns ju ungefär lika mycket som superman finns. :7peta

Finns faktiskt tjejer som e pålitliga. Här finns en... *pekar på mig själv* :hej
Men dom flesta killar jag träffat har inte varit nåt att lita på. Träffar alltid på fel killar... :gnissla

// Lena

bikerwoman skrev:
Synd att ni som är så unga redan har tappat tron på den riktiga kärleken och passionen! Den finns, jag lovar!

...en som vet...

Jo, jag har faktiskt lyckats o bli riktigt kär 2ggr... Men jag har oxå lyckats :va med att min flickvänner har varit otrogna :mad:

"deras förklaringar har varit snarlika... dom vill ha nytt blod(!)
o även om dom har varit/e kära i mig så hade dom inte kunnat motstå den där snygg killen dom träffa på en fest/krogen dom va på med sina tjejpolare :mad: "

Fast iof som har dom varit ärliga o sagt det iaf (förr lr senare) "- thank U thorn... :rolleyes: "

.../Yoshi

Lilla_Tingeling skrev:
Finns faktiskt tjejer som e pålitliga. Här finns en... *pekar på mig själv* :hej
Men dom flesta killar jag träffat har inte varit nåt att lita på. Träffar alltid på fel killar... :gnissla

// Lena

Har iof svårt att tro det finns tjejer som e pålitliga (som flickvänner alltså) Träffar iof bara tjejer som e yngre än mig...

.../Yoshi

Yoshi_gixxeRR skrev:
Har iof svårt att tro det finns tjejer som e pålitliga (som flickvänner alltså) Träffar iof bara tjejer som e yngre än mig...

.../Yoshi

Å jag har tro att det finns killar som e pålitliga. Jag har iaf inte hittat nån... :huvet

Men jag träffar nästan bara killar som e yngre än mig. :tummenupp

// Lena

Lilla_Tingeling skrev:
Å jag har tro att det finns killar som e pålitliga. Jag har iaf inte hittat nån... :huvet

Men jag träffar nästan bara killar som e yngre än mig. :tummenupp

// Lena

Ha ha... Ja det kanske det som e problemet :tummenupp Att man träffar dom som e yngre=mindre pålitliga!!!

Fast jag beter mig som om jag vore 20 så det finns nog ingen äldre som skulle stå ut med iaf :tungan

Så jag ska GIFTA mig med min hoj!!! (undrar vad min familj säger :va )

.../Yoshi

Yoshi_gixxeRR skrev:
Ha ha... Ja det kanske det som e problemet :tummenupp Att man träffar dom som e yngre=mindre pålitliga!!!

Fast jag beter mig som om jag vore 20 så det finns nog ingen äldre som skulle stå ut med iaf :tungan

Så jag ska GIFTA mig med min hoj!!! (undrar vad min familj säger :va )

.../Yoshi

Hmmm... Jo, det kanske e så. :va
Men jag gillar juh yngre killar... :D

Aja, det kanske e mig det e fel på. :skrämd Å inte på killarna...

// Lena

Lilla_Tingeling skrev:
Hmmm... Jo, det kanske e så. :va

Aja, det kanske e mig det e fel på. :skrämd Å inte på killarna...

// Lena

Japp, lammkött e gott :tummenupp

Fast det kan ibland vara liiiiiiite pinsamt o träffa föräldrarna om det e för stor ålderskillnad :rodnar

(tur att man ser så ung ut :rolleyes: :hihi )

.../Yoshi

Jag har haft trenden åt andra hållet... träffat tjejer som varit äldre än mig, allra hellst varit runt 30, o gärna haft ett eller flera barn :gnissla

Sen har man ju fått prova på allt från tjejer som haft killar som suttit inne för dråp, m.m. *host* jodå de e då man inser att man ska titta nedåt istället :4skrika

Fast jag ska inte klaga :tungan

Lilla_Tingeling skrev:

// Lena

Lena e ett fint namn - ta mig då. Jag har inga föräldrar så de slipper du träffa :)

O jag e jätteung - ska fylla 21 igen snart hade jag tänkt :banana

Nyheter
Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...