Livet leker

• Thread starter Thread starter Mingves
  • Start date Start date
The_FacultyGirl skrev:
GÖR DET VISST DET! :mad:

:p

Bara att ni aldrig (vågar) inser det :)
Finns bara ett sätta att bevisa det på, The_FacultyGirl ta Yoshi_gixxeRR på en date......

EBS skrev:
Dom finns ju ungefär lika mycket som superman finns. :7peta

Finns faktiskt tjejer som e pålitliga. Här finns en... *pekar på mig själv* :hej
Men dom flesta killar jag träffat har inte varit nåt att lita på. Träffar alltid på fel killar... :gnissla

// Lena

bikerwoman skrev:
Synd att ni som är så unga redan har tappat tron på den riktiga kärleken och passionen! Den finns, jag lovar!

...en som vet...

Jo, jag har faktiskt lyckats o bli riktigt kär 2ggr... Men jag har oxå lyckats :va med att min flickvänner har varit otrogna :mad:

"deras förklaringar har varit snarlika... dom vill ha nytt blod(!)
o även om dom har varit/e kära i mig så hade dom inte kunnat motstå den där snygg killen dom träffa på en fest/krogen dom va på med sina tjejpolare :mad: "

Fast iof som har dom varit ärliga o sagt det iaf (förr lr senare) "- thank U thorn... :rolleyes: "

.../Yoshi

Lilla_Tingeling skrev:
Finns faktiskt tjejer som e pålitliga. Här finns en... *pekar på mig själv* :hej
Men dom flesta killar jag träffat har inte varit nåt att lita på. Träffar alltid på fel killar... :gnissla

// Lena

Har iof svårt att tro det finns tjejer som e pålitliga (som flickvänner alltså) Träffar iof bara tjejer som e yngre än mig...

.../Yoshi

Yoshi_gixxeRR skrev:
Har iof svårt att tro det finns tjejer som e pålitliga (som flickvänner alltså) Träffar iof bara tjejer som e yngre än mig...

.../Yoshi

Å jag har tro att det finns killar som e pålitliga. Jag har iaf inte hittat nån... :huvet

Men jag träffar nästan bara killar som e yngre än mig. :tummenupp

// Lena

Lilla_Tingeling skrev:
Å jag har tro att det finns killar som e pålitliga. Jag har iaf inte hittat nån... :huvet

Men jag träffar nästan bara killar som e yngre än mig. :tummenupp

// Lena

Ha ha... Ja det kanske det som e problemet :tummenupp Att man träffar dom som e yngre=mindre pålitliga!!!

Fast jag beter mig som om jag vore 20 så det finns nog ingen äldre som skulle stå ut med iaf :tungan

Så jag ska GIFTA mig med min hoj!!! (undrar vad min familj säger :va )

.../Yoshi

Yoshi_gixxeRR skrev:
Ha ha... Ja det kanske det som e problemet :tummenupp Att man träffar dom som e yngre=mindre pålitliga!!!

Fast jag beter mig som om jag vore 20 så det finns nog ingen äldre som skulle stå ut med iaf :tungan

Så jag ska GIFTA mig med min hoj!!! (undrar vad min familj säger :va )

.../Yoshi

Hmmm... Jo, det kanske e så. :va
Men jag gillar juh yngre killar... :D

Aja, det kanske e mig det e fel på. :skrämd Å inte på killarna...

// Lena

Lilla_Tingeling skrev:
Hmmm... Jo, det kanske e så. :va

Aja, det kanske e mig det e fel på. :skrämd Å inte på killarna...

// Lena

Japp, lammkött e gott :tummenupp

Fast det kan ibland vara liiiiiiite pinsamt o träffa föräldrarna om det e för stor ålderskillnad :rodnar

(tur att man ser så ung ut :rolleyes: :hihi )

.../Yoshi

Jag har haft trenden åt andra hållet... träffat tjejer som varit äldre än mig, allra hellst varit runt 30, o gärna haft ett eller flera barn :gnissla

Sen har man ju fått prova på allt från tjejer som haft killar som suttit inne för dråp, m.m. *host* jodå de e då man inser att man ska titta nedåt istället :4skrika

Fast jag ska inte klaga :tungan

Lilla_Tingeling skrev:

// Lena

Lena e ett fint namn - ta mig då. Jag har inga föräldrar så de slipper du träffa :)

O jag e jätteung - ska fylla 21 igen snart hade jag tänkt :banana

Nyheter
Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...