Livet leker

• Thread starter Thread starter Mingves
  • Start date Start date

Mingves

Guest
Eftersom jag vet att det är många som går och är ledsna för att deras förhållanden har tagit slut i dagarna så kan jag berätta en liten solskenshistoria som kanske gör det lättare för er att går vidare.

För 2 veckor sedan tog det slut mellan mig och mitt ex, första dagarna kändes verkligen pest, men ju fler dagar som har flutit på så har det kännts bättre o bättre. Och idag när jag var ute och gick på stan här i GBG så kommer jag på mig själv med att gå och le och jag känner mig riktigt glad(ok alla sår har inte läkt). Allt kändes fint och det var massor med snyggingar på stan :tuttar :tungan

Så ni som går och deppar, jag säger bara,"när det känns som allra värst, tänk då att det kan bara bli bättre"

Ha en skön sommar

//Mats

Har du nånsin gjort en stor psykologisk utvärdering?

Kanske e dags nu i sånna fall :rolleyes:

Mavve skrev:
Har du nånsin gjort en stor psykologisk utvärdering?

Kanske e dags nu i sånna fall :rolleyes:
Nä men du kanske kan göra den åt mig Mavve;)

Ok det lät inte bra med att jag går och ler :D Det håller jag med om hehehe, men det var inte så jag mena...
//M

Mingves skrev:
Nä men du kanske kan göra den åt mig Mavve;)

Ok det lät inte bra med att jag går och ler :D Det håller jag med om hehehe, men det var inte så jag mena...
//M

Du menar att du sitter o ler när du fikar för dig själv eler kollar bio med svarta regnkläder i din ensamhet? :lol

Förstår dig helt. :tummenupp

Mingves skrev:
jag säger bara,"när det känns som allra värst, tänk då att det kan bara bli bättre"
Men det är ju inte sant! Det kan alltid bli värre :D

Mingves skrev:
Eftersom jag vet att det är många som går och är ledsna för att deras förhållanden har tagit slut i dagarna så kan jag berätta en liten solskenshistoria som kanske gör det lättare för er att går vidare.

För 2 veckor sedan tog det slut mellan mig och mitt ex, första dagarna kändes verkligen pest, men ju fler dagar som har flutit på så har det kännts bättre o bättre. Och idag när jag var ute och gick på stan här i GBG så kommer jag på mig själv med att gå och le och jag känner mig riktigt glad(ok alla sår har inte läkt). Allt kändes fint och det var massor med snyggingar på stan :tuttar :tungan

Så ni som går och deppar, jag säger bara,"när det känns som allra värst, tänk då att det kan bara bli bättre"

Ha en skön sommar

//Mats

Det har gått över 2 månader nu o jag e fortfarande lika kär i mitt ex...

Vad gör jag för fel :va

Varför blir det inte bättre för :mad:

Va, va, va... :confused:

Det e som om man tog huvudet o slog mot en vägg :huvet (det gör ont!!!)

.../Yoshi

Yoshi_gixxeRR skrev:
Det har gått över 2 månader nu o jag e fortfarande lika kär i mitt ex...

Vad gör jag för fel :va

Varför blir det inte bättre för :mad:

Va, va, va... :confused:

Det e som om man tog huvudet o slog mot en vägg :huvet (det gör ont!!!)

.../Yoshi

Testa 2 år :cool:

Yoshi_gixxeRR skrev:
Hey, va fan tror du jag e superman lr???

Då skulle jag dö av sorg :död

*suck*

.../Yoshi

Det gör man inte.
Köp fler motorcyklar då. Får en o tänka på annat ju.

The_FacultyGirl skrev:
Glad för din skull Mingves! :tummenupp

Det är en underbar känsla det där, när man känner att man älskar livet (igen) :) :banana
Tack, visst är det härligt, i veckan kändes det överdjävligt men idag efter att man varit ute med en av mina bästa polare och hans tjej o hennes 10 singelkompisar så känns livet så mycket lättare:D

Kan förstå om man känner massor för sitt ex och att det då är svårt att gå vidare. Visst, jag kan väl säga att jag inte tappat alla känslor för mitt ex men jag vet att det var mycket som inte funka när vi var ihop. Hade det funkat när vi var ihop så hade det inte tagit slut...

Yoshi_gixxeRR, en dag kommer du känna att det känns som livet leker. På något sätt kommer man alltid bära med en viss saknad efter den det tagit slut med men den miskar med tiden och till slut så har men bara goda minnen som av en vän kvar. Det kan ta tid att slicka såren men bara vänta och se, aktivera dig och träffa kompisar och deras väner, det är mitt tips! Lycka till.

Mavve, TVÅ ÅR och så fr¨ågar du om jag gjort en psykologisk utvärdering.... :hihi
Närå, du måste blivit djävulusiskt blåst av ditt ex...kan svida, jag vet men i mitt fall daetade vi bara i 1,5 mån men det sved länge efteråt. Det värsta är att man blir grymt kräsen(skygg) efter en sådan sak, man vill ju inte bli blåst igen...

///M

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard