Live från SM-premiären i Anderstorp!

Jo det tyckte/tänkte jag också men det regnade inte när vi körde ut, bara blött. Ingenstans där det finns elektronik fanns det någon väta när vi körde i mål, under bakkåpan där batteri, pcIII m.m. finns fanns inte en gnutta fukt. Inte heller uppe kring styret/styrhuvudet där vissa kabelkontakter går, och inte heller kring motorn såklart pga värmen.

:va:va

//Nitrous

Surt, men det är säkert ett simpelt glapp i någon kontakt, båda de två hojarna jag ägt har haft samma fel, som tur är lyckades jag hitta felen båda gångerna. Första hojen var det glapp i kontakten från brytaren på handtaget. Andra gången var det glapp i kontakten till bränslepumpen. Båda gångerna innebar timmar av felsökande: ryckande och slitande i kablar runt hela hojen, första felet då kunde man höra hur ett relä slog till och från när jag lyckades få kontakten att glappa i/ur, andra gången fick jag hela tiden jobba med startknappen och försökte hitta lägen där den inte gick. Meckigt som fan, men med mycket tålamod kommer du säkert hitta det.

/Tobias

Kanonbra med webradio! Vore kanon om ni kunde höja volymen lite bara...
Åså vill jag ju se kvalresultatet från Superbike! :)

Jag lyssnar hellre på lite snack än eran låga musik. Varav de flesta låtarna enligt min mening suger :D Så snacka lite skit istället, så vill ja höra lite om resterande som körde sbc och inte bara 'toppen' :)

Hörredu Humlan. 1993 - 2009 blir 16 år i min värld, är det annorlunda i din? :tungan

Keep up the good work!

Saknar bara en webkamera riktad mot banan som ett komplement till en superb radio när man mekar lite med hojen.

Min son mappade nyss om min hoj oxå.......får väl lära mig att hålla koll på honom när datorn är pluggad i hojen kanske :) Men det är ju bra att han visar intresse för RR hojar! (var lite frånvarande när jag stod och tittade ut och lyssnade på er)

-Pappa jag kunde! Jag tryckte på den knappen! (mapp standard istället för race...tur man har sakerna sparade)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT