Live från SM-premiären i Anderstorp!

vad var rekordet att slå? du sa aldrig det i sändning. annars lysande.

vad gör mats winberg på banan? snälla någon plocka ner han till rookie. han är 11 sek efter per varv...

Last edited:
Missa sina prisutdelningar! Är det en så jobbig helg att dom har somnat redan? :)

Kanon jobb Humlan! Väntar med spänning på morgondagen.

vad var rekordet att slå? du sa aldrig det i sändning. annars lysande.

vad gör mats winberg på banan? snälla någon plocka ner han till rookie. han är 11 sek efter per varv...

Han har ingen vidare utveckling. När jag stressade honom med Pinky för två år sedan åkte han 1.41. Vad har hänt sen dess?

Respekt.. men om man inte alls hänger med i SBK tempo så bör man kanske klassa ner sig och köra Rocky snusen eller ERF :)

Han kör redan ERF. Visst kan man tycka att han ska nedklassas, men jag tror inte du hittar en förare i depån som säger att han har varit ivägen heller. Jag var där idag och tittade, härliga race!

Han kör redan ERF. Visst kan man tycka att han ska nedklassas, men jag tror inte du hittar en förare i depån som säger att han har varit ivägen heller. Jag var där idag och tittade, härliga race!
Nu kör jag inte SBK men om man kör i ett tempo som är lika med Rookie mellanskiktet så kanske man ska köra i Rookie klassen, mest med tanke på säkerheten.

Menar du SBK?
11:15 för kvalet och 15:40 för racet

Edit: Den hette visst SST. Trodde SBC var en felskrivning av SBK, men det står tydligen för något annat...:tungan

Takk....
Vi får ta det som oppvarming og underholding da vi ska kjøre trening der på mandag og tirsdag...:tummenupp:tummenupp

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...