Live från Anderstorp-SM 2010!

Grymt kul att lyssna på er.... gör att man inte lider lika mycket då man inte kan vara på plats.... mer intevjuer, målande beskrivningar på färg på hojar, hjälmar och skinställ efterlyses av frugan som tjuvlysnar :tummenupp

Jag har lite svårt att förstå hur Fogerty kunde köra så fort för så längesedan. Var WSBK-hojarna så fantastiskt bra redan då, eller var han bara så mycket bättre på att köra? :va

Jag har lite svårt att förstå hur Fogerty kunde köra så fort för så längesedan. Var WSBK-hojarna så fantastiskt bra redan då, eller var han bara så mycket bättre på att köra? :va

Han var väl helt enkelt helt orädd för döden.:)

om inte min bror kvalar topp 3 i tjock 1000, så får han nog byta efternamn. Detta är pinsamt :) Har ringt och skällt på han lite, får se om det hjälpte.... ( antagligen inte )

Rapportera lite extra om #17 Delén nu under Rocky 600!

EDIT:

Kan man tro att SC-skylten inte kom upp tillräckligt fort vid start-och-mål, bara en gulflagga drar ju inte ner hastigheten jättemycket.

Synd att man inte tar bort SC i sprint, det är gult eller så är det rött—enligt mig.

Last edited:
Hörde något om en rejäl krasch men H&S snackar inte mer om det än att de nämnde det. Vad var det som hände mer exakt? Nån som vet?

Men det är den ju? :va 4025 meter eller 4.025 kilometer

Det har du rätt i. Tänkte inte på att det var ett kommatecken:näsblod Är man inte dum i huvet så blir man väl:D

Last edited:
Jag menade inte alls att skylten skulle kommit ut för sent—som jag ser att jag skrev—utan den kanske kom ut för sent för att de första skulle hinna se den. Fast är det tajt så är det, det är alltid nån som missar flaggor och skyltar och what not, tyvärr.

Synd att höra att Hampus åker och skrotar sin nya fina men sånt är väl livet.

Skönt att få höra lite från svensk RR här Down Under hursomhelst... :tummenupp

Kan säga att 125 juniorerna var roligare att lyssna till än vad dagens GP-lopp är att titta på. Händer inte mycket i spanien.

EDIT : Och bara för att man säger så , blir det spännande i toppen mot slutet. :P

Last edited:
shit.. nu går det fort i superstock 600... 1.35.8 tider just nu!

Dagens kommentarsmiss måste ju vara att Håkan Olsson och Eva Hellström är sambos.
Var många år sen nu som det stämde. :)

Trackassera oss som inte haft möjlighet att komma ner... gör det ni bara... :D
Vi ses i Linköping.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...