Livat i Kronoberg?? Något att göra?

tjena.. själv bor jag i Lessebo.. det där ni snackar om låter riktigt kul.. men jag ska min lille son nu till helgen men jag hänger gärna på nästa gång.. hoppas det kommer fler gånger som sagt..

Vilken tid och var sa vi?? (Vet att jag har läst det nån stans, var det PM kanske?

Jag och eriksson åker ifrån Vmo ca kl 18, sen hur vi kommer hem??? Busskur, dike, bilen, båten.......... :va

KaliZ ---> imån kan du börja blanda groggar..!

Vilken tid och var sa vi?? (Vet att jag har läst det nån stans, var det PM kanske?

Jag och eriksson åker ifrån Vmo ca kl 18, sen hur vi kommer hem??? Busskur, dike, bilen, båten.......... :va

KaliZ ---> imån kan du börja blanda groggar..!

Sports står det på förstasidan iaf. Imorgon kan jag ju inte börja blanda, då avdunstar ju alkoholen innan lördagen. Har bara Åbro på grön flaska dessutom. Dem på brun flaska smakar ju as-äckligt!!!

Bilder

Här verkar det finnas gott om Kronobergare, passar på att göra lite reklam för min site med bilder från Öhr 2007.
http://www.aaby.se

Ber om ursäkt för OT, åter till festandet!

Jag måste dessvärre dra mej ur... Har haft lite körigt med husrenoveringen och det kommer hjälp i helgen, kan ju gärna inte smita då.....

Hoppas det blir fler tillfälle....

/Andreas

Vi har kollar intresset för Lelle veckan i Vmo tråden, men verkar vara lite klent... tänkte även kolla här om det är några som är sugna på att åka, (sammåka)

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...