Livat i Kronoberg?? Något att göra?

1. KaliZ
2. Gustav1
3. Whizkid
4. Gixer
5. Joniz
6. Micke77
7. Silvr
8. mowow_ninja
9. Melkan
10. Bazooka
11.Jollen
12.Zeta_
13.#Öberg
14.Loffe1
15.strom_robert
16.Yonaz
17.karl a
18.Lodet
19.
20.
21.

18 stycken! Det är inte så illa faktiskt. Den som bangar får inte köra motorcykel på hela nästa säsong. Det stod tydligt i det finstilta.

Men några fler måste det ju finnas! Kom igen nu!

1. KaliZ
2. Gustav1
3. Whizkid
4. Gixer
5. Joniz
6. Micke77
7. Silvr
8. mowow_ninja
9. Melkan
10. Bazooka
11.Jollen
12.Zeta_
13.#Öberg
14.Loffe1
15.strom_robert
16.Yonaz
17.karl a
18.Lodet
19.eriksson.

va e brudarna!?:tuttar
schysst att kaliz fixar förfesten!:tungan

Last edited:
1. KaliZ
2. Gustav1
3. Whizkid
4. Gixer
5. Joniz
6. Micke77
7. Silvr
8. mowow_ninja
9. Melkan
10. Bazooka
11.Jollen
12.Zeta_
13.#Öberg
14.Loffe1
15.strom_robert
16.Yonaz
17.karl a
18.Lodet
19.eriksson.

va e brudarna!?:tuttar
schysst att kaliz fixar förfesten!:tungan
det e ju 10,5% brudar med..!!! inte illa :yoparty
men KaliZ sa till mig att han har massa :tuttar på dvd-film, (så du behöver inte oroa dig.. KaliZ fixar allt)

Vad är nu detta.. ena påhoppet efter det andra!!! På julafton och allt!!! :mad: :mad: :mad:

Problemet återstår vart vi ska ta vägen ute sedan. Ni som är yngst kan väl tipsa om vilka ställen ni kommer in på? Eventuellt för vi gå ut redan på en fredag istället för en lördag bara för att alla ska få ha roligt. Även jag... :tuttar :D

Julen avklarad nu iaf... vi ses snart gubbar!!!

//KaliZ

Hmm.. Jag är i smauland (nånstans i skogen mellan Kalmar och Växjö) över helgen nu!! Händer det nåt här nere som är värt att delta i typ imorrn eller???

PLLLLZZZZZ... Give mee beeeer!!!

Hmm.. Jag är i smauland (nånstans i skogen mellan Kalmar och Växjö) över helgen nu!! Händer det nåt här nere som är värt att delta i typ imorrn eller???

För oss ute i skogarna blir det i alla fall hotellet i Åseda imorrn! Men annars är det la nåt skojjigt på Grace tror jag...

För oss ute i skogarna blir det i alla fall hotellet i Åseda imorrn! Men annars är det la nåt skojjigt på Grace tror jag...

Var ligger Åseda? (Är i Alstermo, men med taximöjligheter)
Är det kuligare där än i Kalmar eller Växjö?
Vad gör man om man inte känner nån här? Åker dit, tar en öl och hamnar i bråk för att är "utifrån" eller vad gäller?

Loft/PM eller Grace om du väljer Växjö.
Loft är ett säkert kort, dock är biljetterna slut sedan länge. Jag har biljett :yoparty
Grace har jag ingen aning om.
:fyllisar

Var ligger Åseda? (Är i Alstermo, men med taximöjligheter)
Är det kuligare där än i Kalmar eller Växjö?
Vad gör man om man inte känner nån här? Åker dit, tar en öl och hamnar i bråk för att är "utifrån" eller vad gäller?

Tror det är 4 mil från a-mo till åseda.. Det är som en nattklubb med bar och dansgolv.. brukar vara rätt mycket folk där på juldagen..
och bråk lär du inte hamna i om du håller dig i skinnet..
som sagt, Grace i wäxiö kan ju vara kul också eller Ernesto i Kalmar kanske...

Tror det är 4 mil från a-mo till åseda.. Det är som en nattklubb med bar och dansgolv.. brukar vara rätt mycket folk där på juldagen..
och bråk lär du inte hamna i om du håller dig i skinnet..
som sagt, Grace i wäxiö kan ju vara kul också eller Ernesto i Kalmar kanske...

Oki... Säkrast att fråga bara. jag hamnade på ett hak i de nordligare delarna av vårt avlånga land med en polare för nåhgra år sen, och tsatan vad det small när ryktet gick att det fanns 08:or på bygget, alltid nån som inte behöver mkt till ursäkt!

Frågan är ju hur det blir om man ska ut själv.. Jag är inte feg sådär, men "hålla sig i skinnet" är en definitionsfråga och ska man mingla till sig sällskap kan man inte vänta i ett hörn... -ish!

Får la se, kanske lyssnar till partypatrullen och drar mot 08:a-land redan imorrn istället!

Gracebiljetterna är också slut sen länge dessvärre, de släpper några vid entren vid kl 21 , men det lär vara låång kö där då :-(

om det skulle skita sig med :trött plats finns det nån med lite utrymme över för mig och eriksson? + poäng om man e :tuttar :rolleyes:

sovplats

Är sugen på en skön festkväll.... Men vart fan kan man slagga där?? Ingen bra årsrid för en natt i rännstenen....

Last edited:
Är sugen på en skön festkväll.... Men vart fan kan man slagga där?? Ingen bra årsrid för en natt i rännstenen....

nån av växjöborna kanske kan ställa upp??
annars så finns knuttestugan i norrhult men då får du ta nattbussen med oss andra klavrebor.. ligger ju ändå halvvägs till fetlanda...

Sporthojpub

annars så finns knuttestugan i norrhult men då får du ta nattbussen med oss andra klavrebor.. ligger ju ändå halvvägs till fetlanda...

Grace funkar alltid, iaf för en annan som är "ung" :)

Jag har sovplats, bor numera 3 minuter från grace. Typ 3 pers kan slagga här om det krisar! :tummenupp

LÅter som en plan... Många som ska bo i knuttestugan då? Kanske kan parkera bilen där åxå.....

Grace funkar alltid, iaf för en annan som är "ung" :)

Jag har sovplats, bor numera 3 minuter från grace. Typ 3 pers kan slagga här om det krisar! :tummenupp

inte så dum idé heller....

1. KaliZ
2. Gustav1
3. Whizkid
4. Gixer
5. Joniz
6. Micke77
7. Silvr
8. mowow_ninja
9. Melkan
10. Bazooka
11.Jollen