xibalba
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 13 May 2007
- Hoj
- GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Harmon Rabb;4848225 Samma som ursprungskällan i DN? [url skrev:http://www.dn.se/nyheter/valet2010/nu-talar-littorin-ut-1.1137258[/url]
Nej, det intressanta är videon med "Nej Nej absolut inte" som Mellin tolkar som kanske.
Och dementin som Aftonbladet påstår att de inte fått.
INGEN med ett sånt skägg har rent mjöl i påsen...punkt!
Det här kan bli det bästa valet nånsin om Aftonbladet åker dit på fiktiv story och alliansen får sympatiröster![]()
Är ju dock ganska uppenbart att det inte är en fiktiv story.
Varför då? För att "Anna" säger det? Personligen tror jag att det handlar om en bitter liten flicksnärta som har blivit utförsäkrad från bidragssystemet.
Varför då? För att "Anna" säger det? Personligen tror jag att det handlar om en bitter liten flicksnärta som har blivit utförsäkrad från bidragssystemet.
Svårknäckt storyStod ju att hon studerade när hon sålde sig och hon hade ett bra jobb
nu så jag tror du har fel där.
På vilket sätt kunde han betett sig oskyldig?Jag tror att han är skyldig för att han verkar skyldig.
Reportern (den enda som vet vem "Anna" är) var även samma reporter som skrev artikelnIngenting hittills har ju kommit fram som pekar på att aftonbladet ljuger.
DamagecontrollVarför avgick han på en gång?
Damagecontroll, politiskt självmord att försvara någon som är "anklagad" för moralbrott.Varför beter sig hans partikamrater som om han aldrig funnits?
Han har ju påstått att det fanns sexchatt som han inte ville skulle gå publikt.Varför sa han som han gjorde på presskonferensen att han hade gjort saker
han inte var stolt över och som han ångrade?
TydligenGanska lätt att bli av med politiker som man inte gillar ifall dom avgår direkt man
hittar på nåt att anklaga dom för.
Jag tror inte det, jag tror det är exet.Varför tror du att det handlar om en bitter liten flicksnärta som är utförsäkrad från bidragssystemet
och varför tror du att han är oskyldig?
Aftonbladet är som sagt en dålig tidning, de har fabricerat historier förr men aldrig erkänt något.Förutom för att han är moderat och aftonbladet är en dålig tidning då alltså.
Damagecontroll
Svårknäckt story![]()
Jag tror inte det, jag tror det är exet.
Enligt rykten, ska ju en dator från familjen Littorin blivit inlämnad för recovery,
med just uppdraget att spåra webhistoriken, den infon dök upp på FB innan aftonbladet gick ut med
något.
På vilket sätt kunde han betett sig oskyldig?
... samma reporter som blev lurad av
jordkällar-familjen.
Stod ju att hon studerade när hon sålde sig och hon hade ett bra jobb nu
"Anklagelsen mot Sven Otto Littorin att han köpt sex hade aldrig publicerats om han hade förnekat det, skriver Aftonbladets ställföreträdande ansvariga utgivare Lena Mellin i dagens Aftonbladet. Även chefredaktören Jan Hellin skriver samma sak på sin blogg.
Jävla stolpskott den där Mellin, har hon hamnat där hon är på grund av könskvotering eller vad är det frågan om?
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |