Littorins avgång

Aftonbladet verkar helt klart pressade av senaste tidens uppståndelse och ifrågasättande. Vad hade de förväntat sig? De borde haft mer kött på benen innan man satte igång hetsjakten.

Ja jag håller med, inte mycket konkreta bevis egenkligen, men samtidigt tror jag inte ens AB skulle våga sej på ett liknande stunt utan att dom var rätt säkra. Tyvärr är ju det ev. brottet preskriberat, annars hade en polisanmälan kunnat upprättats och sedan publicera de då blivande/kommande offentliga handlingar :tummenupp

men jag lovar att vi inte sett den sista artikeln i bevisfrågan.

Clittorin flyr - check
Anna berättar - check
Vad visste reinfelt - check
När visste reinfelt - check
Clittorin talar ut - check
Politiker och höga affärstoppar på Annas lista, härvan breder ut sej - inväntar med spänning

Snacka om mysig sommarföljetong :tummenupp

Näe, hon är för jämnan jobbig. Tur att hon inte är radiojournalist, hennes röst kan vara en av de jobbigaste jag hört.

Håller med dig om det. Hon är riktigt jobbig att lyssna på i tv eller på radio. Framstår som gnällig och besvärad.

men jag lovar att vi inte sett den sista artikeln i bevisfrågan.

Pågår nog febril aktivitet på tidningen just nu.

Last edited:
Sant eller inte, fallet visar att det är lätt att ödelägga en karriär med bara vissa anklagelser. Det går inte riktigt att försvara sig, och det är meningslöst att ens försöka. Anklagelse och dom är i vissa fall samma sak.

Snacka om mysig sommarföljetong :tummenupp

Ja...dom måste väl skriva om något annat än värmen. :näsblod

Hmm....men Littorin ska ju avgå...då måste vi försöka hitta någon död hund begraven som vi kan gräva upp. Strunt samma om det inte är hans hund...elller den kanske inte ens är död och begraven. Bara vi hittar nån.

Ja...dom måste väl skriva om något annat än värmen. :näsblod

Hmm....men Littorin ska ju avgå...då måste vi försöka hitta någon död hund begraven som vi kan gräva upp. Strunt samma om det inte är hans hund...elller den kanske inte ens är död och begraven. Bara vi hittar nån.

Han hade inga tankar på att avgå innan Aftonbladets reporter frågade om han ville kommentera att han nyttja prostituerade.

Då avgick han i panik, eftersom han inte visste hur mycket sköt dom hade på honom, i hopp om att ingenting alls skulle komma till hans barns kännedom.

När skiten ändå kom ut, och det dessutom visade sig vara väldigt lite som faktiskt hade på honom så kaxade han upp sig igen.

I första läget visste han ju inte om det var bögporrfilmen med bajsinslag Aftonbladet hade kommit över.

Det vill jag inte veta något om.:skrämd

Oaktat Littorins skuld, så hoppas jag hon och hennes skittidning får äta upp hur de hanterat detta.

Skriv henne ett mail, jag har en gammal brevväxling anno 2003 med henne då jag påstår att hon är en typiskt svensk avundsjuk sosse som gnäller på höga direktörslöner utan att veta varför. :gnissla
Så höll vi på, fram och tillbaka. Hon är rätt otrevlig i mailform, hon skulle passa i OT2. :yoparty

Skriv henne ett mail, jag har en gammal brevväxling anno 2003 med henne då jag påstår att hon är en typiskt svensk avundsjuk sosse som gnäller på höga direktörslöner utan att veta varför. :gnissla
Så höll vi på, fram och tillbaka. Hon är rätt otrevlig i mailform, hon skulle passa i OT2. :yoparty

Jag tror hon är otrevlig i alla former. Jag skulle förmodligen få blödning av att korresponderra med en sådan vettvilling, så jag avstår nog. :) Har du kvar hennes otrevlighet?

När skiten ändå kom ut, och det dessutom visade sig vara väldigt lite som faktiskt hade på honom så kaxade han upp sig igen.

I första läget visste han ju inte om det var bögporrfilmen med bajsinslag Aftonbladet hade kommit över.

Visa !

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...