Harmon Rabb
Gudomlig sporthojare
Mellin verkar ha fått hjärnsläpp i viljan att rädda ansiktet. Verkar handla mer om prestige nu än om vettig nyhetsrapportering.
Kan hon skylla på sommarvärmen med tropiska nätter och dålig sömn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mellin verkar ha fått hjärnsläpp i viljan att rädda ansiktet. Verkar handla mer om prestige nu än om vettig nyhetsrapportering.
Kan hon skylla på sommarvärmen med tropiska nätter och dålig sömn?
Aftonbladet verkar helt klart pressade av senaste tidens uppståndelse och ifrågasättande. Vad hade de förväntat sig? De borde haft mer kött på benen innan man satte igång hetsjakten.
Näe, hon är för jämnan jobbig. Tur att hon inte är radiojournalist, hennes röst kan vara en av de jobbigaste jag hört.
men jag lovar att vi inte sett den sista artikeln i bevisfrågan.
Lena Mellin borde fan inte få gå lös.
Hela hon är nog rätt lös även när hon sitter still..![]()
Snacka om mysig sommarföljetong![]()
Ja...dom måste väl skriva om något annat än värmen.
Hmm....men Littorin ska ju avgå...då måste vi försöka hitta någon död hund begraven som vi kan gräva upp. Strunt samma om det inte är hans hund...elller den kanske inte ens är död och begraven. Bara vi hittar nån.
Det vill jag inte veta något om.
Oaktat Littorins skuld, så hoppas jag hon och hennes skittidning får äta upp hur de hanterat detta.
Skriv henne ett mail, jag har en gammal brevväxling anno 2003 med henne då jag påstår att hon är en typiskt svensk avundsjuk sosse som gnäller på höga direktörslöner utan att veta varför.
Så höll vi på, fram och tillbaka. Hon är rätt otrevlig i mailform, hon skulle passa i OT2.![]()
Jag tror hon är otrevlig i alla former. Jag skulle förmodligen få blödning av att korresponderra med en sådan vettvilling, så jag avstår nog.Har du kvar hennes otrevlighet?
Jodå, läse det senast idag.![]()
När skiten ändå kom ut, och det dessutom visade sig vara väldigt lite som faktiskt hade på honom så kaxade han upp sig igen.
I första läget visste han ju inte om det var bögporrfilmen med bajsinslag Aftonbladet hade kommit över.
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |