Har era moderna hojar en regulator som inte ger litiumbatterier för hög spänning?
Ny likriktare/regulator som är kompatibel med litiumbatteri är ett måste på mina gamla 80-talare och då skulle jag tydligen leta efter en med MOSFET.
Ja, det har dom.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har era moderna hojar en regulator som inte ger litiumbatterier för hög spänning?
Ny likriktare/regulator som är kompatibel med litiumbatteri är ett måste på mina gamla 80-talare och då skulle jag tydligen leta efter en med MOSFET.
Om man går in på Shorais hemsida och kollar FAQ
kan man läsa att det faktiskt är bara snack.
Japp, jag är grymt nöjd med min, den visar hur fullt batteriet är, kan ladda allt möjligt och verkar robust och stryktåligTjööööp
![]()
Det kan min gamla också. Frugans batteri visade sig vara dött och insomnat i våras. Förra helgen skulle hon ta ut den, och batteriet tände inte ens upp displayen. Men efter lite våldande med laddaren och det speciella sparka-liv-i-döda-batterier-läget så överlevde hojen en dagsutflykt med några tankstopp och en lååååååååååååååååååång lunchpausVerkar vara på utgående. Jag beställde uppföljaren, Genius 5 som har lite bättre kapacitet och enligt uppgift skall kunna väcka döda batterier med ett manuellt läge. Kommer väl på Fredag om jag har tur.
Det kan min gamla också. Frugans batteri visade sig vara dött och insomnat i våras. Förra helgen skulle hon ta ut den, och batteriet tände inte ens upp displayen. Men efter lite våldande med laddaren och det speciella sparka-liv-i-döda-batterier-läget så överlevde hojen en dagsutflykt med några tankstopp och en lååååååååååååååååååång lunchpausEn Ctek hade ju inte gjort ett smack, den hade ju bara sagt trasigt batteri och sen inte gjort något mer
![]()
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT