Har jag fel, trodde jag också när jag såg en kompis annons.
Frågade vad han tänkte med skulle jag åka långt för att titta på en bil och du uppgett dig för att vara någon annan skulle jag bli sur satan och be dig dra åt helvete.
Han sa att det funkar klockrent och aldrig hört något negativt om det, rätt har du kanske att svenskar är fega och knyter näven i fickan och åker hem och ger frugan en lavett istället.
Är väldigt många bilar det rör sig om, så säljer man billigt tar väldigt många lite felaktigheter.
Jo, fast inga sådana felaktigheter. Inte när det rör sig om folk som köper en bil de ska ha kvar ett tag, men visst, till rätt pris kan du sälja vad fan som helst.
Men jag menar att du har fel då merparten av folket inte tänker som dig, sen att det funkar bekräftar ju varken eller...
Och både du och jag VET att Örebro är bilskojarnas Mekka här i Sverige. Det går inte att hitta en enda seriös försäljare i Örebro utan förstoringsglas, utom möjligtvis bland de privata då såklart. Men om postnumret som dyker upp är i Vivalla så skippar jag oftast den annonsen

Men kan lugnt säga att dom flesta utlänningar skulle aldrig få för sig att köpa en bil av en annan utlänning. Undra varför!![]()
![]()
"Räven skiter inte i sitt eget bo"....
Last edited: