Video Liten kortfilm från supermototräning och tävling

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Ort
Örebro
Hoj
Ingen just nu
Jaha då måste man kompensera med ett par timmar snowboardvideos för att slippa akut vinter-ångest. Tack.
 

bikerboy 1

Ny medlem
Gick med
1 May 2010
Ort
högsäter
Hoj
Aprilia rs 125 -05
För att det ska bli bättre än allt annat här på sh kanske du ska köra mer i slowmotion. Lägga på något skönt lager så allt inte ser så tråkigt ut och sen tänka lite på hur du filmar och redigerar. Tänk lite på var du kommer få en skön vinkel. Fäst kameran på sving, gaffel eller andra intressanta ställen på hojen. Och om du ska göra bra slowmotion så ställ upp fps:en på kameran så det inte blir ryckigt. Musik som inte är som allt annat vore också trevligt för känslan.

Säger inte att det är skit. Filmar o redigerar inte ens själv. Men tror att det kan blir RIKTIGT feta filmer med lite justeringar!! Keps it up!:yoparty
 

negliance

Von schneberger
Gick med
30 Jan 2009
Ort
Igelstorp
Hoj
Ducati Monster m900
För att det ska bli bättre än allt annat här på sh kanske du ska köra mer i slowmotion. Lägga på något skönt lager så allt inte ser så tråkigt ut och sen tänka lite på hur du filmar och redigerar. Tänk lite på var du kommer få en skön vinkel. Fäst kameran på sving, gaffel eller andra intressanta ställen på hojen. Och om du ska göra bra slowmotion så ställ upp fps:en på kameran så det inte blir ryckigt. Musik som inte är som allt annat vore också trevligt för känslan.

Säger inte att det är skit. Filmar o redigerar inte ens själv. Men tror att det kan blir RIKTIGT feta filmer med lite justeringar!! Keps it up!:yoparty

filmen förmedlar den känsla som jag har av supermoto och som jag vill dela med mig av , man kan alltid använda andra kameravinklar och massa annat , men det är inte den här filmen. detta är min kärleksförklaring till supermoto och den behöver inte vara något annat än den är :)
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
filmen förmedlar den känsla som jag har av supermoto och som jag vill dela med mig av , man kan alltid använda andra kameravinklar och massa annat , men det är inte den här filmen. detta är min kärleksförklaring till supermoto och den behöver inte vara något annat än den är :)

Jag tyckte den var bra i alla fall. :)
 

<micke>

#647, Supermoto S1.
Gick med
20 Aug 2004
Ort
Blåsta
Hoj
Cb 985 Café-racer bygge, SXS 300 -07 Motocross, Kxf 450 -09 Supermoto, Minimoto 49 cc
Du är rätt man utan tvekan för att hjälpa till i sektionen utan tvekan! :)
 

PaleRider

Sweet Norrland
Gick med
29 Aug 2006
Ort
Nästan i Danmark
Hoj
KTM 990 SD-R -08
Äntligen någon som visar vad man egentligen skall ha en supermoto till då dem inte används som leksaker mitt i city! :tummenupp
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top