Liten kille som kör lite hoj (måste ses)

det är såna här filmer som får mig mer och mer att vilja flytta till us&a. där barnen slipper ha hockeyutrustning på sig när de leker på rasterna och får äta sand ur sandlådan om de vill
Shit, you're up for a surprise som man säger i USA...

Roliga ungar alla dessa gnällrövar kommer att uppfostra, dom kommer att va livrädda för allt här i värden (99% av allt roligt e farligt) Här e nog många här som aldrig slagit sig när dom va små..Synd om er..

Lära ungen cykla med skinnställ + hockey utrustning eller.........gärna tandemcykel då så pappsen kan vara med hela tiden och bromsa för fart dödar.

JÄVLA SÄKERHETSKNARKARE.. LIVET SKA VA FARLIGT.........

Nu behöver vi ju inte överdriva :D
Nån gång inser du att din unge inte är värd skador för livet för att ha kul.
En riktig hjälm? Han har ju iof en men en som passar han lite bättre!
Behöver ju inte vara ful för det.

Nu behöver vi ju inte överdriva :D

men det e ju inte så att hans föräldrar låter han hoppa fallskärm utan skärm:tummenupp

Vill se dom föräldrarna som pressar på sin son skinnställ, stövlar och handskar när han e 15bast och ska köra moppe till korvkiosken och det e förmodligen farligare, Jo va glad han hade blivit haahaha:D

2962171 Nu behöver vi ju inte överdriva :D
Nån gång inser du att din unge inte är värd skador för livet för att ha kul.
En riktig hjälm? Han har ju iof en men en som passar han lite bättre!
Behöver ju inte vara ful för det.
Snälla människa, låt folk vara och göra som dem vill... Det är ju inte precis som du har att göra med hur jag kör hoj, eller för den delen någon annan!

cool kille tycker jag men hur fan gör han när han kör baklänges??? riktigt skickligt. Blir nog grym stuntare om 10- 15 år fifan...

2962192 Helt rätt där - när det gäller vuxna människor!! :tummenupp

Men när så kallade föräldrar gör saker som med stor sannolikhet kan komma att skada eller i värsta fall ta livet av dem så tänker inte jag sitta där och bara tycka att allt är frid och fröjd (även om det i detta fall inte går att påverka situtationen) - för visst kan BARN själva säga i från med deras kunskap 6 säkerhets tänkande när vuxna onekligen skiter i dem!! :rolleyes:

Trevlig sommar!! ;)

/Fürstenhoff.
Helt klart bra sagt!!! :fakta

Fan vad alla gnäller om att ha skydds kläder och inte ha det.
Jag hade inte heller släppt ivägg min son utan skyddskläder. Och jag tror att när lilla pojken i filmen så hade han säkrt skyddkläder från början. Tror inte det är första gången han kör i filmen.

Sen behöver man inte, klaga på alla som bryr sig och säger att han borde ha skyddskläder bara för att man själv är så j*vla "tuff" och kör också utan.

Till sist vill jag säga att dem som kör utan och slår sig och dör (eller de komemr dom inte gör för dem är så tuffa) så får dem skylla sig själva.

Sry GsxrAbuser har inte sett din tråd för

hare bra allihopa :)

Fan vad alla gnäller om att ha skydds kläder och inte ha det.
Jag hade inte heller släppt ivägg min son utan skyddskläder. Och jag tror att när lilla pojken i filmen så hade han säkrt skyddkläder från början. Tror inte det är första gången han kör i filmen.

Sen behöver man inte, klaga på alla som bryr sig och säger att han borde ha skyddskläder bara för att man själv är så j*vla "tuff" och kör också utan.

Till sist vill jag säga att dem som kör utan och slår sig och dör (eller de komemr dom inte gör för dem är så tuffa) så får dem skylla sig själva.

Sry GsxrAbuser har inte sett din tråd för

hare bra allihopa :)

Nu måste ni titta på vad jag skriver :D

HJÄLM! vad är det du ska akta som mest på ditt barn?
Huvudet självklart! :tummenupp
Men för att pojken inte ska besväras av möjliga problem med nacken när han växer upp så tycker jag att han ska ha en hjälm som är anpassad för honom :)

Ser alla nu?
Gött :)

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back