Liten kille som kör lite hoj (måste ses)

grymt men så jävla typiskt amerikaner att bara använda hjälm.

Grym unge, men smarta föräldrar. Rikspuckon att släppa iväg ungen utan riktig skyddsutrustning.

han måste vara dvärg annars va han riktigt duktig

han måste vara dvärg annars va han riktigt duktig

"PLEASE LEAVE UR COMMENTS CUZ THE KIDS LOVE TO READ YOUR FEEDBACK. THEY WORKED SO HARD TO PUT THIS TOGETHER FOR EVERYONE. HOPE YOU LIKE IT. THESE ARE MY TWO BOYS, DEVANTE (8YRS) AND ELIJAH (6YRS). THANKS NICOLE FOR PUTTING THE MOVIE TOGETHER FOR US."

Från YT, det verkar som om hans caps lock knapp har fastnat :)

Han stuntar bättre än 99,6% här inne - moralkärringar, köp en åkgräsklippare istället för att bitch-gnälla!!

Go kid!!

http://www.youtube.com/watch?v=qwsnk1pdnts&mode=related&search=

Tycker det är ganska otroligt

Kanske varit upp för sry isf

390~Mini-Me-Goldmember-Posters.jpg

Skulle aldrig släppa loss mitt barn utan mer skydd.. Men nu är detta inte min unge och därför skiter jag i vilket..

Det är alltid ett jäkla beklagande på detta forum så fort någon kör utan ställ osv.. Den främsta dödsorsaken i Sverige är hjärt/kärlsjukdomar, men inte fan står ni utanför McDonalds och gnäller!

det är såna här filmer som får mig mer och mer att vilja flytta till us&a. där barnen slipper ha hockeyutrustning på sig när de leker på rasterna och får äta sand ur sandlådan om de vill. när jag får ungar kommer jag frukta för mitt liv vilka mesar de kommer bli om de får växa upp i sverige.

det är en minimoto på filmen - ingenting man dör av direkt...

Lite komiskt jag skrev i den här tråden att jag tyckte ungen skulle ha vettiga skydd på sej, då blev jag totalt jävla sågad.

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=153066

Kul om han har en hjälm som väger för mkt för sin salle och får nackbesvär när han blir äldre på grund av han idiotiska inavelsförälsdrar köpte en minimoto och inte en riktig barn anpassad hjälm.
/mvh Jonas

Roliga ungar alla dessa gnällrövar kommer att uppfostra, dom kommer att va livrädda för allt här i värden (99% av allt roligt e farligt) Här e nog många här som aldrig slagit sig när dom va små..Synd om er..

Lära ungen cykla med skinnställ + hockey utrustning eller.........gärna tandemcykel då så pappsen kan vara med hela tiden och bromsa för fart dödar.

JÄVLA SÄKERHETSKNARKARE.. LIVET SKA VA FARLIGT.........

Nyheter
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Back