Liten kille blir väldigt jätterädd *film*

Alltså, så förvånande var det ju inte att killen skulle reagera så, han var ju typ 8 bast. Jag tycker nästan lite synd om han.
Jag börjar bli blödig...

Edit: Jag kollade på den några gånger och försökte tycka den var rolig, men nej, det var den inte.

KalleNorton skrev:
Alltså, så förvånande var det ju inte att killen skulle reagera så, han var ju typ 8 bast. Jag tycker nästan lite synd om han.
Jag börjar bli blödig...

Edit: Jag kollade på den några gånger och försökte tycka den var rolig, men nej, det var den inte.

Fjant, nu kommer jag in på msn och hotar dig :mad:

Hahaha, undrar om det var något sådant som gjorde mig till den man jag är idag.... Troligtvis har jag förträngt det isådanafall ;)
Men det var inte schysst mot killen att göra så. Liite kul att se man jag tycker mer det var taskigt gjort, speciellt om det var farsan som filmade, men troligtvis var det väl ett vänligt större syskon som filmade det.

hahahahaha ligger nästan dubbelvikt på golvet :rofl :rofl

schyst farsa grabben har :6surkart han kommer ju få men resten av livet + att han kan ju glömma att få sova de närmaste veckorna :3freak

Håller på att skratta igäl (Satan, har glömt bort hur man stavar till det) mig!

Taskigt gjort men han behövde motionen. :tomten Sätt han på bantning.

Vilka jävla svin det finns, fy fan vad illa gjort mot grabben!
Bara bilden som kommer upp är otäck nog att skrämma ett barn i hans ålder, lägg sedan till den grad av koncentration han har när han är skicklig och klarar uppgiften. Sånt här kan sätta riktigt djupa spår i ett barns själ...
Finner fan inte ord för hur korkade och elaka en del kan vara mot barn.
Roligt, ja det var det om han som höll i kameran sket i brallan.
//Tobbe

Haha skitroligt ju. :lol Men för livet, haha ger er.

Det taskigaste var ju inte att skrämma honom, utan att lägga upp det på internet :hihi

Det är ju egentligen tragiskt att en sådan grej är kul, för om sanningen ska fram så är det ju faktiskt ganska kul. Skadeglädjen är ju den enda sanna glädjen som man säger. Synd om grabben dock.

att säga att de ger men för livet är nog att ta i, det finns saker som visas på nyheterna som är bra mycket värre

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph