Liten kille blir väldigt jätterädd *film*

Hahahaha.... fy fan vad roligt. Vilken reaktion! Har nästan lite ont i magen nu av allt skrattande :rofl :rofl :rofl

wizlow skrev:
att säga att de ger men för livet är nog att ta i, det finns saker som visas på nyheterna som är bra mycket värre

Jo men kanske inte som skrämmer skiten ur grabben på det sättet. Stora starka karlar som du pissa ju nästan på sig när dom sitter i lungn o ro och råkar ut för det där, VA ska då inte en 8 åring göra. Nu tyckte jag också att det va lite roligt men att en farsa gör så mot sitt barn är ju bara sjukt.

Taskigt mot en liten pojk. Hade skrattat om det varit en vuxen, men nu är det ju bara tragiska människor som gör sånt och filmar när han bölar....

Ne, de där var bara taskigt...

Första gången jag såg en likande sån där var jag väldigt konsentrerad för att få se Jessica Alba naken, tror de var hon, jaja... sket ju nästan på mig när monstret dök upp. Rädd blev jag men lite kul var det hehe...

När jag var i hans ålder såg jag på Terminator 1 även fast jag inte fick för mina föräldrar. Efteråt var jag skiträdd, vågade inte sova själv...
Undrar hur ungen reagerar över de här... Om grabben inte är mörkrädd lär han vara det nu... jaja

Om han får men för livet för det dära kommer han inte klara sig bra!

hehehe men ändå rätt skysst farsa som gör så :lol

att som pappa göra försöka göra sig rolig på sin sons bekostnad är för mig helt främmande & skrämmande. Att sedan göra det genom att skrämma skiten ur honom gör mig bara förbannad.

Betyget på denna filmsnutt blir således ----> :zpy :zpy :zpy :zpy :zpy av fem möjliga

Att göra så mot en så liten unge innebär inget annat än man är ett praktkräk. Ungen behöver inte filmas om ett skämt går för långt, han behöver tröst.

Chrille skrev:
Att göra så mot en så liten unge innebär inget annat än man är ett praktkräk. Ungen behöver inte filmas om ett skämt går för långt, han behöver tröst.
Det dummaste är ju ändå att han bara står där och filmar ungen i närbild när han gråter och skriker. Man kan tycka att han bore inse hur fel det var och bara släppa skiten och försöka trösta honom men han bara forstätter filma.

honkiie skrev:
...Man kan tycka att han bore inse hur fel det var och bara släppa skiten och försöka trösta honom men han bara forstätter filma.

Präxis. Att skrämma en unge lite för mycket ibland kan vem som helst göra. Det är väl hur man väljer at hantera det.

Chrille skrev:
Präxis. Att skrämma en unge lite för mycket ibland kan vem som helst göra. Det är väl hur man väljer at hantera det.

Ja, förstå hur traumatiskt det måste vara när det är ens egen farsa som utsätter en för ett sådant spratt... Och med det i åtanke måste man ju förstå skräcken när mamma och pappa gör enad front och skrämmer skiten ur en:
http://www.allfreeflashgames.com/games/Chainsaw-Wakeup

korvgubbe skrev:
Ja, förstå hur traumatiskt det måste vara när det är ens egen farsa som utsätter en för ett sådant spratt... Och med det i åtanke måste man ju förstå skräcken när mamma och pappa gör enad front och skrämmer skiten ur en:
http://www.allfreeflashgames.com/games/Chainsaw-Wakeup

Där var väl iofs kiden så gamla att det var lite småkul då....

Motsägelsefull? Jajamensan...

Chrille skrev:
Där var väl iofs kiden så gamla att det var lite småkul då....

Motsägelsefull? Jajamensan...

Jag sitter här å känner mig kluven och slagen av dubbelmoral..
Fan att skadeglädje kan vara så kul ibland.
:tungan

korvgubbe skrev:
Jag sitter här å känner mig kluven och slagen av dubbelmoral..
Fan att skadeglädje kan vara så kul ibland.
:tungan
Du ska ju vara ett föredöme för oss här på sporthoj! :fatta!

:hihi

pogo skrev:
Du ska ju vara ett föredöme för oss här på sporthoj! :fatta!

:rofl

Åfan, den var ny! Men behöver du ljus och vägledning i din mörka tillvaro kan jag bli din Messias och frälsa dig ifrån ondo! :hihi

Inte ett skit kul. Jävla idot sm gör så mot ett barn :mad: Ge fan i och lägg upp sådan skit!

Man borde ringa upp farsan, när ungen är i skolan, och skrämma honom lite.
Säga att hans unge har blivit påkörd och dog eller något. Tror han skulle lägga ner med skrämmandet då. :kocko

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul