Liten flicka med talang

Kul att se att små tjejer också kan!
Men stör mig på henns sitt ställning när hon sitter ner och slangar, skulle se betydligt snyggare ut om hon kunde "hänga" mer i styret och kolla under styret ist för över...

Men hon va duktigt! :tummenupp

Shit, man blir helt klart avundsjuk! Jag insåg sista veckan av sommaren förra året att det var kul o wheela och bränna gummi. Ja vill ha vår o lek nu!

Fick du det ifrån dagens aftonblad? http://www.aftonbladet.se/wendela/barn/article6550284.ab

Jag håller med Bully, jag spyr på alla butchflator som florerar, speciellt inom hojvärlden. Det går faktiskt att vara tjej och köra hoj samtidigt, man behöver inte skryta med att man har nedbitna naglar med olja under 24/7.

Jag har bestämt för mig att jag läst att du minsann skulle kunna tänka dig nita några killar hipp som happ, och lite andra muskedunder-kille-fasoner. Jag får inte känslan av att du är prinssesan med den vita hästen vid namn "Lady". Snarare rivjärnet med "Farfelkugel"...

Finns inte många vettiga brudar kvar......bara en massa silikon och botox pumpade eller massa pojkflickor som ska hela tiden bevisa att de kan lika bra som killar eller bättre.

Sen behöver man inte stå i köket eller fika hela tiden med sina tjejkompisar......vill ni missförstå eller inte förstå alls så do it.

Men dagens samhälle är på väg åt helvete, och det beror på att mammaor inte är mammor och pappor inte pappor utan allt är fuckat upp och ner.

Jag har bestämt för mig att jag läst att du minsann skulle kunna tänka dig nita några killar hipp som happ, och lite andra muskedunder-kille-fasoner. Jag får inte känslan av att du är prinssesan med den vita hästen vid namn "Lady". Snarare rivjärnet med "Farfelkugel"...

Haha nej! jag är ingen barbie själv men verkligen inget rivjärn..då förväxlar du nog mig med nån annan meckbrud, finns säkert en del härinne..
Lustigt nog hade jag en vit häst förut, men hon inte lady :)

Finns inte många vettiga brudar kvar......bara en massa silikon och botox pumpade eller massa pojkflickor som ska hela tiden bevisa att de kan lika bra som killar eller bättre.

Sen behöver man inte stå i köket eller fika hela tiden med sina tjejkompisar......vill ni missförstå eller inte förstå alls så do it.

Men dagens samhälle är på väg åt helvete, och det beror på att mammaor inte är mammor och pappor inte pappor utan allt är fuckat upp och ner.

Finns en viss sanningen i det!

va fan ska en brud kunna det där för? jag skulle nog ligga med en brud fast än hon inte kunde köra så.

finns för många pojkflickor nuför tiden. En flicka/kvinna ska vara en flicka/kvinna.

...................Vad ar en riktig flicka/kvinna da? Bara undrar...:va

eller så ska man vara gay , gay är populärt.

eller så ska man vara gay , gay är populärt.

Usch fyfan!
Får såna bilder i huvet när jag tänker på det... Jag skulle iaf INTE vilja stå på alla fyra och ta emot och känna nån annans pung slå emot min inte tvärt om heller skulle heller inte vilja veta av att andra gör det..

Då är det bättre med flator tycker jag även om man inte får knulla dom så kan dom ju iaf vara fina att titta på! :tummenupp

hon är bra men inte mycke skyd på :va

Det iof sant... Men vad skulle igentligen kunna hända om hon vurpa i den farten ingentligen...

Edit: Iof med den kropps byggnaden kan väl vad som hälst hända...

Last edited:
:tummenupp

"Vägen till mannens hjärta går genom kvinnans prestationer på knä inte på hjul"

Jag vill inte ha en brud jävel som piskar mig på hojen :D
Men sen är jag en jävla gris som alltid ska prestera bättre än alla andra, speciellt
kvinnor. :P

Är det i denna tråden rävpopulationen diskuterar rönnbär?

Åhå instämmer till det där. Allt annat du skrev vet jag inte riktigt vars du ville komma med . Men det där var huvudet på spiken.

-----------------------------------

För övrigt var hon grym, wheela med behärskning är en konst, det inser man vare vår. Barn är orädda, borde ju egentligen vara perfekta ålderna att börja stunta :D

*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back