Liten film

Riktigt grymm film!!!! MYcket bra!!! :Bugar

Grymmt skicklig bakhjulskörning, måste ta tag i det o lära mig köra på bakhjulet nu när man har en vettig hoj :gnissla

125cc Superretards som kan köra

Fasingen va impad man blev av de killarna! Är nån av dem medlem här på sh tro? Btw... skönt att de visade några vurpor i slutet, alla är ju liksom mänskliga trots allt! :hihi

Cool film! :) Men de måste ju vara aslätt på en sån där? Låg vikt och många påsar :)
Äach, 2t är ju inte så mkt svårare än 4t. Ha foten på bromsen bara!

satan i gatan, vad man blev sugen!! lätta hojjar å mycket hk, de e grejjor!!! :yoparty

Inte lite säkra :Bugar Längtan till sommaren blir ju inte alls mindre :död

Va håller alla svenska kidz på med då?? Det är bara Nisse Järnet och Johan julgran som haft nåt att komma med va jag vet? Ut å träna nu.

Rigge skrev:
Va håller alla svenska kidz på med då?? Det är bara Nisse Järnet och Johan julgran som haft nåt att komma med va jag vet? Ut å träna nu.
Svårt när det är isgata :rolleyes:
Men till våren skippar jag crossdäcken för att köra seriös uiiilllii träning, hehe, får se om det leder nån vart, eller om det bara blir en krashad hoj :D

Rigge skrev:

Får se om man stuntar nått med hojen i sommar, lär bli fiddien som man stuntar med mest. Men med lite tur kanske man får se en liten film med min CRM nästa sommar :).

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman