Liten film

Riktigt grymm film!!!! MYcket bra!!! :Bugar

Grymmt skicklig bakhjulskörning, måste ta tag i det o lära mig köra på bakhjulet nu när man har en vettig hoj :gnissla

125cc Superretards som kan köra

Fasingen va impad man blev av de killarna! Är nån av dem medlem här på sh tro? Btw... skönt att de visade några vurpor i slutet, alla är ju liksom mänskliga trots allt! :hihi

Cool film! :) Men de måste ju vara aslätt på en sån där? Låg vikt och många påsar :)
Äach, 2t är ju inte så mkt svårare än 4t. Ha foten på bromsen bara!

satan i gatan, vad man blev sugen!! lätta hojjar å mycket hk, de e grejjor!!! :yoparty

Inte lite säkra :Bugar Längtan till sommaren blir ju inte alls mindre :död

Va håller alla svenska kidz på med då?? Det är bara Nisse Järnet och Johan julgran som haft nåt att komma med va jag vet? Ut å träna nu.

Rigge skrev:
Va håller alla svenska kidz på med då?? Det är bara Nisse Järnet och Johan julgran som haft nåt att komma med va jag vet? Ut å träna nu.
Svårt när det är isgata :rolleyes:
Men till våren skippar jag crossdäcken för att köra seriös uiiilllii träning, hehe, får se om det leder nån vart, eller om det bara blir en krashad hoj :D

Rigge skrev:

Får se om man stuntar nått med hojen i sommar, lär bli fiddien som man stuntar med mest. Men med lite tur kanske man får se en liten film med min CRM nästa sommar :).

Back