Har skickat iväg en Italiensk bil nu då det var diverse fel, är nu på jakt, efter en liten annan bil. Har funderat på Hyundai accent 00:a någon som har erfarenhet av dessa? 1,5 liters motor, annars finns Corolla men de är så i bängen dyra..liten Rover är annorlunda men är i grunden en Honda. Nissan Micra finns, Mazda 323 ..mm mm
Kan någon tipsa om någon riktig durecellkanin som bara går o går, krångelfri som rullar igenom bilprovningen, helst väldigt bränslesnål, och någon bil som är lite "ovanlig" som lätt glöms bort.?
Budgeten är på max 25K, så vill man ha så nytt som möjligt..men det kan vara bättre med en 1997:as Corolla än 2001 Hyundai..ibland får jag bara tanken med på glömma snålbilen och fläska på med en Merca 180,200 från mitten av 90-talet med..en kompis tyckte jag skulle välja en mitsh. Carisma istället för hyundai, men vet svärfar haft problem med mits. Samt att Galanterna haft stora växellådsproblem.
Har haft ett par Italienska bilar som INTE har levt upp till förväntningarna..
Goda råd är dyra, vill göra affär så fort som möjligt då jag är billös..
Någon bil man kan UNDVIKA som bara ger bekymmer
förutom gamla fordar, gamla alfa romeo, och franska bilar...
Eller någon som har en bil till salu, så Pm:a gärna
Kan någon tipsa om någon riktig durecellkanin som bara går o går, krångelfri som rullar igenom bilprovningen, helst väldigt bränslesnål, och någon bil som är lite "ovanlig" som lätt glöms bort.?
Budgeten är på max 25K, så vill man ha så nytt som möjligt..men det kan vara bättre med en 1997:as Corolla än 2001 Hyundai..ibland får jag bara tanken med på glömma snålbilen och fläska på med en Merca 180,200 från mitten av 90-talet med..en kompis tyckte jag skulle välja en mitsh. Carisma istället för hyundai, men vet svärfar haft problem med mits. Samt att Galanterna haft stora växellådsproblem.

Har haft ett par Italienska bilar som INTE har levt upp till förväntningarna..
Goda råd är dyra, vill göra affär så fort som möjligt då jag är billös..
Någon bil man kan UNDVIKA som bara ger bekymmer

Eller någon som har en bil till salu, så Pm:a gärna

Last edited: