Lite sommarbilder ifrån mig

Trodde ju att det skulle vara en massa bikinis o sånt :(
 
Av någon anledning hamnade vi ofta här när vi var ute och åkte:
 

Bifogat

  • gottröra.jpg
    gottröra.jpg
    79.7 KB · Visningar: 385
Är du blind Mavve. Du har ju 4 st bikin brudar på bilden som Oljekyld slänge upp
Tinatjejen, MachoWoman, Anciol och min syster.
 
Sol, hav och en motard. Vad kan man mer begära.... :)
 

Bifogat

  • jonas_47.jpg
    jonas_47.jpg
    21 KB · Visningar: 338
Från en torsdagkväll runt Rimbo, Skepptuna m.m.
 

Bifogat

  • 140_4034.jpg
    140_4034.jpg
    78.5 KB · Visningar: 330
Uppsalaslätten senare samma kväl...
 

Bifogat

  • 140_4050.jpg
    140_4050.jpg
    64.3 KB · Visningar: 310
Träningsläger på Åland, sista turen, sista kvällen.
 

Bifogat

  • super037.jpg
    super037.jpg
    125.3 KB · Visningar: 333
En sommarnatt på Ålands högsta berg. Det var nog 1988 har jag för mig, taget med en enkel kompaktkamera och en halv flaska vin i magen :) 22 grader varmt, gräshoppor som spelar och 6 km vandring ner genom skogen för att komma hem till stugan, som ligger där ute i mörkret.

(jag har inte lärt mig scanner-programmet i Linux riktigt, så det blir mysko raster i bilden...)
 

Bifogat

  • out.jpg
    out.jpg
    11.6 KB · Visningar: 312
Här står RG500Johannes och sniffar däckrök. Personen och hojen till vänster vet jag ingenting om men jag känner igen hojen. Någon här?
 
Sweedo skrev:
Statoil i Gottröra å jag ser att GalnaHondan e med!

Jajamen, helt rätt. Det var en av sommarens bästa åkturer det där, mycket tack vare att Mattias senare guidade några av oss via småvägar ut till Vaxholm. Har för mig att jag åkt närmare 30 mil när jag kom hem på kvällen....i underbart väder som det dröjer länge tills man får uppleva igen. :gråta
 
Fysatan vilka fina kort... :bow Det enda bra jag har fått till är Lastmoppen... :rolleyes:
Men BTW, Crusingen på Sveavägen på bilderna, vilket datum var det?? Jag KAN ha varit där... :cool: :rolleyes:

HA DE GÔTT
 
Out_Spinner skrev:
Här står RG500Johannes och sniffar däckrök. Personen och hojen till vänster vet jag ingenting om men jag känner igen hojen. Någon här?

det e ju jag

/Mattias
 
WATSON(syrran) på Hals huk (gotland)
 

Bifogat

  • carin halshuk.jpg
    carin halshuk.jpg
    45.6 KB · Visningar: 277
Min två hjuling på Hals huk
 

Bifogat

  • hoj halshuk.jpg
    hoj halshuk.jpg
    40.7 KB · Visningar: 238
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top