Lite sommarbilder ifrån mig

Ytterligare lite sommarbilder.

1. Självaste eländet i början av juni. Det påminner mig om min sommar. :mad:
2. Oj ett fordon på fyra hjul.. :va
3. Bild över ett vatten vid mina pärons sommarstuga, där jag var i höstas.
4. Utsikt i Vänersborg i början av augusti, där VWänerträffen var.
5. Här är fröken mumma. :kär
6. Även denna bild från landskap vid sommarstugan.
 

Bifogat

  • DSC05521.jpg
    DSC05521.jpg
    83.4 KB · Visningar: 41
  • DSC06041.jpg
    DSC06041.jpg
    77.2 KB · Visningar: 38
  • DSC06077.jpg
    DSC06077.jpg
    45.9 KB · Visningar: 33
  • DSC06107.jpg
    DSC06107.jpg
    99.1 KB · Visningar: 39
  • DSC06890.jpg
    DSC06890.jpg
    104.4 KB · Visningar: 34
  • DSC06891.jpg
    DSC06891.jpg
    57.7 KB · Visningar: 35
Last edited:
Freppa skrev:
Vore jag 10 år yngre och inte hade flickvän så skulle din syster ligga farligt till.
Nu är jag istället snart 30 och lönnfet, så man får väl vara tacksam att man redan har världens snyggaste flicka. Tack alla som hjälper till att muta henne, eller vad ni nu gör :)

Freppa, du är snygg och inte lönnfet. Skärpning!
Min syster ser väldigt bra ut ja, folk brukar säga att vi är lika.
Jag tror jag skall ta det som en komplimang :tummenupp
 
Lite fler sommarbilder;
Tjejerna jag jobbade med i somras hade en brorson som hade en liten båt vi lekte med när det var lungt med folk

Bryggan vid muskö

En kall öl en sommardag är väl gott?
 

Bifogat

  • bat.jpg
    bat.jpg
    138.3 KB · Visningar: 46
  • brygga.jpg
    brygga.jpg
    12.2 KB · Visningar: 32
  • olbrygga.jpg
    olbrygga.jpg
    6.8 KB · Visningar: 29
Bikerbitch skrev:
Lite fler sommarbilder;
Tjejerna jag jobbade med i somras hade en brorson som hade en liten båt vi lekte med när det var lungt med folk

Bryggan vid muskö

En kall öl en sommardag är väl gott?


Den där ölen ser inte dum ut.
Vattnet som plaskar mot bryggan...en hoj som varvar ut i närheten...
GLÖM ÖLEN! :D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top