liljekvist
www.mxwheel.se
Ligger rätt risigt till där hemma.... Hon tar studenten imorgon och jag har fan inte hunnit
köpa någon present.... Vad ska man ge ????
hjälp....

hjälp....

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bikerbitch skrev:Hon= Din syrra? Ge lite pengar, alltid bra att ha. Tråkigt att ge men uppskattat. Jag fick blommor, smycken, kedjespray, saker till när man ska flytta hemifrån och massa pengar på min student. Kalasbra!
Lycka till!
hasspen skrev:tjena tjena.
Jag hoppas att jag kan bistå med lite assistans.
Jag känner igen mig i din situation, dock inte att hon skulle vara flickvännen. Det var en väldigt bra tjejkompis som tog studenten och jag kom på dagarna innan att jag inte hade köpt någonting.
Mitt tips:
Gå in på DUKA och försök att hitta någon liten prydnadspryl. jag köpte champagne glas som var ganska schyssta. Dock kan det svida lite i plånboken på DUKA men det behöver inte vara svindyrt. De glasen jag köpte kostade ca 300 kronor har jag för mig.
Lycka till med shoppingen!
hasspen skrev:eller kan du kanske gå in i någon smyckesbutik. Om jag inte har helt fel för mig så är ett halsband inte fel i tjejers ögon.
Eller vad säger ni tjejer??
hasspen skrev:eller kan du kanske gå in i någon smyckesbutik. Om jag inte har helt fel för mig så är ett halsband inte fel i tjejers ögon.
Miss_Orchidee skrev:Halsband är alltidd bra!! smycken över huve taget e HELT OK!
Edit: tänk om man ens fick en blomma.......![]()
vågen skrev:begravningsbukett?![]()
Nej, en jättefin grattis på studentenbukett är det ju![]()
![]()
Långa farbron skrev:Vassegoa
Ädit:Gjorde en egen med blir lite mer personligt då.![]()
The_FacultyGirl skrev:Vad du ska ge? Ge dig själv!![]()
Jag skulle iaf mkt mer uppskatta en handplockad blomma och en bamsekram/kyss istället för något värdelöst man ändå inte vill ha![]()
Varför ska det alltid vara tvång på att ge bort presenter? Närvaron borde ju räckaIaf hos mig, men jag är väl knäpp eller något
![]()
Bikerbitch skrev:Hon= Din syrra? Ge lite pengar, alltid bra att ha. Tråkigt att ge men uppskattat. Jag fick blommor, smycken, kedjespray, saker till när man ska flytta hemifrån och massa pengar på min student. Kalasbra!
Lycka till!
Långa farbron skrev:Vassegoa
Ädit:Gjorde en egen med blir lite mer personligt då.![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |