Lite sent ute som vanligt Hjälp!

liljekvist

www.mxwheel.se
Gick med
25 Jun 2003
Hoj
flera
Ligger rätt risigt till där hemma.... Hon tar studenten imorgon och jag har fan inte hunnit :rolleyes: köpa någon present.... Vad ska man ge ????

hjälp.... :Bugar

Hon= Din syrra? Ge lite pengar, alltid bra att ha. Tråkigt att ge men uppskattat. Jag fick blommor, smycken, kedjespray, saker till när man ska flytta hemifrån och massa pengar på min student. Kalasbra!
Lycka till!

Bikerbitch skrev:
Hon= Din syrra? Ge lite pengar, alltid bra att ha. Tråkigt att ge men uppskattat. Jag fick blommor, smycken, kedjespray, saker till när man ska flytta hemifrån och massa pengar på min student. Kalasbra!
Lycka till!

Hon = Min Tjej....

Jaja får väl bli att ge henne massor av sprit så hon inte minns vem hon fått vad av...:cpparty

tjena tjena.
Jag hoppas att jag kan bistå med lite assistans.
Jag känner igen mig i din situation, dock inte att hon skulle vara flickvännen. Det var en väldigt bra tjejkompis som tog studenten och jag kom på dagarna innan att jag inte hade köpt någonting.

Mitt tips:
Gå in på DUKA och försök att hitta någon liten prydnadspryl. jag köpte champagne glas som var ganska schyssta. Dock kan det svida lite i plånboken på DUKA men det behöver inte vara svindyrt. De glasen jag köpte kostade ca 300 kronor har jag för mig.

Lycka till med shoppingen!

eller kan du kanske gå in i någon smyckesbutik. Om jag inte har helt fel för mig så är ett halsband inte fel i tjejers ögon.

Eller vad säger ni tjejer??

Jag fick en fylla på min student och sen en baksmälla dagen efter :)

Ge henne detsamma så hon lär sig att livet är hårt :hihi

hasspen skrev:
tjena tjena.
Jag hoppas att jag kan bistå med lite assistans.
Jag känner igen mig i din situation, dock inte att hon skulle vara flickvännen. Det var en väldigt bra tjejkompis som tog studenten och jag kom på dagarna innan att jag inte hade köpt någonting.

Mitt tips:
Gå in på DUKA och försök att hitta någon liten prydnadspryl. jag köpte champagne glas som var ganska schyssta. Dock kan det svida lite i plånboken på DUKA men det behöver inte vara svindyrt. De glasen jag köpte kostade ca 300 kronor har jag för mig.

Lycka till med shoppingen!

Tror det får bli något sånt... humm synd att man jobbar mitt inne i skogen där ingen vet vad man pysslar med. får fixa det imorgon. Någon timma innan hon springer ut :hihi

hasspen skrev:
eller kan du kanske gå in i någon smyckesbutik. Om jag inte har helt fel för mig så är ett halsband inte fel i tjejers ögon.

Halsband, armband, örhängen, ringar. Alltid trevligt att få, speciellt på en dag man gärna vill komma ihåg.

Problemet är bara att jag inte tänkte så mycket på hennes student och har handlat upp nästan alla pengar till några uppsätingar racedäck till motarden men hon kan få en uppsätning eller humm kanske inte...

hasspen skrev:

We like!! :kär :tummenupp

(se bara upp så du inte ger örhängen till ngn som inte har hål i öronen..)
:brynad

hasspen skrev:

Halsband är alltidd bra!! smycken över huve taget e HELT OK!

Edit: tänk om man ens fick en blomma....... :(

Miss_Orchidee skrev:
Halsband är alltidd bra!! smycken över huve taget e HELT OK!

Edit: tänk om man ens fick en blomma....... :(

Vassegoa

Ädit:Gjorde en egen med blir lite mer personligt då. :yoparty

Bifogat

• bukett.jpg
    bukett.jpg
    38.7 KB · Visningar: 40
  • Blomma.JPG
    Blomma.JPG
    6.8 KB · Visningar: 39
Last edited:
begravningsbukett? :tungan

Till flikkor ska man ge stora höga buketter som doftar mycket, om man vill imponera. Små bordsbuketter" ger man till sin fru när man gjort nått dumt :rolleyes:

Iof har jag varken flickvän eller fru så vad vet jag, godnatt och hejdå. :trött

Långa farbron skrev:
Vassegoa

Ädit:Gjorde en egen med blir lite mer personligt då. :yoparty

ha ha ha...jag menade väl kanske lite mer av pojkvännen, men men..... vem vet det kanske kommer en blomma nu när vi snart vart tilsammans i ett år! :rolleyes:

Vad du ska ge? Ge dig själv! :tummenupp

Jag skulle iaf mkt mer uppskatta en handplockad blomma och en bamsekram/kyss istället för något värdelöst man ändå inte vill ha :3freak

Varför ska det alltid vara tvång på att ge bort presenter? Närvaron borde ju räcka :) Iaf hos mig, men jag är väl knäpp eller något :rolleyes:

The_FacultyGirl skrev:
Vad du ska ge? Ge dig själv! :tummenupp

Jag skulle iaf mkt mer uppskatta en handplockad blomma och en bamsekram/kyss istället för något värdelöst man ändå inte vill ha :3freak

Varför ska det alltid vara tvång på att ge bort presenter? Närvaron borde ju räcka :) Iaf hos mig, men jag är väl knäpp eller något :rolleyes:

Såklart att du är knäpp, det har jag sagt till dej många gånger :tungan *skojar*

Bjud henne på bio eller något, det blir säkert skitbra :tummenupp

Bikerbitch skrev:
Lycka till!

JAAAAA!!! <Ge henne kedjespray!! det har du ju användning för själv också. :tuttar

Gå på Guldfynd och köp ett smycke!!

Då kan du välja prislapp helt och hållet, och hon har nåt som hon kan minnas studenten med!
Där finns massor med bra erbjudanden till studenter.. de har jättesnygga ringar i stål faktiskt! (som jag VILL ha!!!) :banana

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman