Lite resonemang ang hojköp (hjälp att välja) ?

• Thread starter Thread starter IronMike
  • Start date Start date

Vad skulle ni ta i klassen 50-70 lax?

• Antal röstningar
    0
Honda SP1/SP2 såklart :yoparty :fakta . Sitter du illa så kör du för långsamt. :rolleyes: . Annars lägger jag min röst på en annan twin som nästan matchar Spettan: Millen.

Visst, det finns säkert snabbare hojar både rakt fram och på bulten men Millen har något speciellt, en utstrålning, ett "det" som en Retta aldrig kommer att ha. R-modellen har extra guldkant.

SV1000 är en "sleeper": mkt trevlig men saknar lite attityd tycker jag. För seriös bansmiskning är den nog den minst lämpliga, framförallt är gaffeln för vek.

Last edited:
Man har ju dock hört lite om allt meck med läckande öhlins packboxar etc, fast om man kanske låter bli å slanga/slå ner hårt så borde de väl hålla? Inte kan väl serviceintervallerna på gafflarna vara oftare än 1000 mil?

Klart man är sugen...det finns bara så litet urval av millar till salu. Kanske blir bättre frammåt våren. Skickat några mail till han i söder som har en mille "r" till salu för 67 men han svarar ju aldrig :(

De värkar gå åt ganska snabbt nu.....är själv ute efter en 04-> Men IronMike om du vill ha en blå hoj igen så är min Mille till salu.... är du snabb och hämtar den i mars någon gång så kan du få en skoter tur på köpet också.... Pris nedan är ej aktuellt(biligare än så får du den för :tummenupp )
Och den läker ej i gafflarna om man wheelar med den och den skär inte eftersom millen har en fin torrsump :)

nja om jag ens skulle lägga dom pengarna så skulle jag inte köpa en nyare, det är just 02an som faller mig i smaken, designmässigt. Sen vart den inge rolig längre, tycker jag =)

De värkar gå åt ganska snabbt nu.....är själv ute efter en 04-> Men IronMike om du vill ha en blå hoj igen så är min Mille till salu.... är du snabb och hämtar den i mars någon gång så kan du få en skoter tur på köpet också.... Pris nedan är ej aktuellt(biligare än så får du den för :tummenupp )
Och den läker ej i gafflarna om man wheelar med den och den skär inte eftersom millen har en fin torrsump :)
Den ser ju fräsig ut, var det en "r", "r" är inget måste för min del, efter att man hört en del om packboxar etc å showagaffeln skulle ju tydligen vara ungefär lika fin ..skoter e ju också jävligt kul, men skitläskigt :D suger lite på karamellen.

:)

Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back