Köpte min R1 -05 till förra våren, var färdigt utrustad med powercommander, akra slipon och k&n filter. Det som gjordes ganska omgående var infälda diodblinkers fram, diodbaklyse med blinkers, tonat kåpglas samt xenon i halvljuset. Bakdelen rensades och på bilderna är reg skylten fast i de bakre fotpinnarna men där syntes den inte alls samt lite väl nära hjulet så det är nu ändrat. Så kördes den förra sommaren.
Moddar som är gjorda till denna sommar har jag bara bilder på fälgarna av. Men lite till har hänt, fottappar, styrvikter och oljekårk lackade i samma färg som fälgarna, kolfiber hugger samt kedjeskydd, kolfiber avgasrörsskydd, de svarta små plastbitarna på sidan om tanken bytta till kolfiber, kolfiber speglar, sitsen bytt till en men yamaha loggan på, stålomspunna slangar fram, kraschpuckar. Det som är på planerna ännu är singelkuts samt guldfärgade kopplings och bromstag. Har tyvärr nästan inga bilder på årets moddar men det kommer inom några veckor då allt sitter på plats.
Bänkades förra sommaren till 165,6hk på slangen
Skriv gärna vad ni tycker
Moddar som är gjorda till denna sommar har jag bara bilder på fälgarna av. Men lite till har hänt, fottappar, styrvikter och oljekårk lackade i samma färg som fälgarna, kolfiber hugger samt kedjeskydd, kolfiber avgasrörsskydd, de svarta små plastbitarna på sidan om tanken bytta till kolfiber, kolfiber speglar, sitsen bytt till en men yamaha loggan på, stålomspunna slangar fram, kraschpuckar. Det som är på planerna ännu är singelkuts samt guldfärgade kopplings och bromstag. Har tyvärr nästan inga bilder på årets moddar men det kommer inom några veckor då allt sitter på plats.
Bänkades förra sommaren till 165,6hk på slangen
Skriv gärna vad ni tycker

Bifogat
Last edited: