Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Extra kul att Offknuff är ute och kör offroad i Torparn (7.15), men han höll sig på hjulen denna gång iaf, det var en härlig RR sommar 2004![]()
Någon eller några dök i Bergskurvan så det dammade.
under 11.000 rpm var det helt stendött, vilket hörs på väg ut på warm-up-varvet och syns vid 6:08 när både Utterström och Stellan lätt kör förbi.
Fan vad kul med racing!![]()
Nja, de går inte alls om man hamnar utanför effektregistret. Men den -94 Yamaha som jag körde säsongen -04 hade en mer oförlåtande gräns mellan den oanvändbara och den användbara delen av effektregistret än vanligt.Nej, helt lättkört verkade det inte... När jag satt och tittade undrade jag; "Är dom alltid så där dom där tvåtaktarna... Är det kanske det som är charmen? Dom går så himla kass? Eller?"![]()
Men det här exemplaret var alltså unikt!!?
Men va faen![]()
nu har jag försökt flera gånger utan att få det att fungera, installerat den senaste flash media, men icke......Någon som har någon ide
![]()
Det är för att ni kör fyrprutt nu, då kan man inte se riktiga racers regera. Det är så coolt må du tro, fett motorljud. Raspigt och vasst på samma gång.![]()
Någon som kan identifiera lite kändisar på filmen? Nummer/tid?
Läs resultatlistan.2802335Det är för att ni kör fyrprutt nu, då kan man inte se riktiga racers regera. Det är så coolt må du tro, fett motorljud. Raspigt och vasst på samma gång.![]()
Någon som kan identifiera lite kändisar på filmen? Nummer/tid?

Ändå hade den setts över av Watz inför just den här tävlingen för att gå så bra som möjligt.
Visst var det så, Nyteknik är senil.2802370Var det inte till b-racet då den var till salu du fick hjälp av Watz, du lämnade den hos honom från tisdagsträningen? Eller fick du hjälp även till SM:et?
Visst var det så, Nyteknik är senil.![]()
Visst ja, så var det. Gustav har rätt på båda punkter. På SM:et 2004 gick det som vanligt: som en påse nötter.Var det inte till b-racet då den var till salu du fick hjälp av Watz, du lämnade den hos honom från tisdagsträningen? Eller fick du hjälp även till SM:et?
Kan de va en suddig Alx i övre vänstra hörnet ?
Nej, nej, nej! Det där är ju postering ett man ser, den på start och målrakan. Esset är tvåan.
Men var det inte 2004 som Harms bröt benet på SM? I så fall stog jag i torparn för en gångs skulle.
Bara lite senil
Nej, det var 05.
Det racet var dock för egen del förbannat roligt, och jag hade för en gångs skull turen på min sida![]()
hahaha, inne i besiktningen står jag o peppe o drar o sliter i alla hojar
//håkan

Det är viktigt att visa allt som innefattar RR, oftast så visar man bara förarna och glömmer bort alla funkisar & övriga som ser till att allt funkar.hahaha, inne i besiktningen står jag o peppe o drar o sliter i alla hojar
//håkan
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”