GSXR1100R
The older i get the faster i was
Filmat av mig och Nypanik http://www.youtube.com/watch?v=t6qPNjl-RSI
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag sitter ju på en hel trave gamla fulfilmer som jag gjort under årenDen är störtskön den där filmen, inte bara för att jag är med och skänker lite stjärnglans eller för det är 250R som är huvudattraktinonen. Av någon anledning gillar jag sekvensen upp till besiktningen bäst, den känns så RR-tävling på något vis.
Av någon anledning gillar jag sekvensen upp till besiktningen bäst, den känns så RR-tävling på något vis.
Av mig och Nypanik? Fan, det är ju ©Nyteknik på nästan hela filmen. Intrång i min upphovsrätt så det stänker om det. Stämningsansökan kommer med posten.Filmat av mig och Nypanik http://www.youtube.com/watch?v=t6qPNjl-RSI

Extra kul att Offknuff är ute och kör offroad i Torparn (7.15), men han höll sig på hjulen denna gång iaf, det var en härlig RR sommar 2004Av mig och Nypanik? Fan, det är ju ©Nyteknik på nästan hela filmen. Intrång i min upphovsrätt så det stänker om det. Stämningsansökan kommer med posten.
Allvarligt talat ger on-board-sekvenserna lätt nervositet trots att det var snart tre år sedan och att det på riktigt faktiskt inte är så nervöst. Men jävlar vad kul det var. Om än jobbigt att behöva gå in i Bergskurvan och Esset på ettan varje varv: under 11.000 rpm var det helt stendött, vilket hörs på väg ut på warm-up-varvet och syns vid 6:08 när både Utterström och Stellan lätt kör förbi.
Fan vad kul med racing!![]()
Erik Sjöström med Patrik Fredrikssons fjolårshoj på första eller andra varvet.Någon eller några dök i Bergskurvan så det dammade.
Filmat av mig och Nypanik [/url]
Javisst var det så, troligen körde Nypanik långsammare än vanligt eftersom han var rädd om kameran.Då kan det vara denna kameran som filmade, eller ?

Jag är lite besviken på att det inte vinkades till funktionärerna efter målgång, speciellt hon i esset, hon är jättetrevlig ju!![]()
Kan de va en suddig Alx i övre vänstra hörnet ?
Är däckvärmarna kvar på fälgarna eller är det regnrace utan regn???![]()
![]()
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”