Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jodå GPS är absolut smidigt, jag har kört med kartor monterade på tank-väskan. Tycker det funkar helt okej.Härligt med svart/inlägg som är konstruktiva istället för destruktiva. Gpsen känner jag kan vara en bra lösning för att slippa planera rutten i förväg o bara så på non-freeway knappen. Samt att kunna ha sverigelänken inknappad om man skulle råka korsa den nånstans o bli lite sugen.
Priset på din väska lyckades jag inte uppfatta men systemet jag har köpt e bara en flock remmar med fiffiga öglor på rätt ställen så jag kan anv mig av 2 st 20l drybags och en liten 40 rygga som jag redan har dem gammalt så de blir inte så mycke inköp. Det dyraste blir ett nytt drivpak för det börjar bli slitet. Sen ny färsk olja samt filter. Och så kommer jag kontrollera vintilerna knnan jag drar bara för de känns vettigt. I övrigt är hojen servad ganska nyligen så jag väntar till precis innan de e dags att dra.
Eller hur... jag har tendens att vara rädd för diverse ras påvägen och tar med mig en hel del tunga verktyg helt i onödan. Det mesta brukar lösa ändå och de problem jag har haft så har jag ändå haft med mig helt fel verktyg....Tänk på att man packar oftast på tok för mycket. Lägg upp allt du har tänkt haft med, tänk efter, plocka bort allt onödigt, gör två gånger så brukar det bli bra. Vet inte hur många gånger jag kommit hem med hälften av kläderna oanvända![]()
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |