Lite jobbigt ställ

Funkar kanon... ja det ser rätt mäktigt ut... synd det slutade med krasch. :(

Jag vill inte vara den som är den men om du vill att någon ska kolla på dina bilder så måste du fixa ett bättre system än det du har nu för det SUGER!
Varför inte köra små thumbs på stora framen som merparten gör, det finns en anledning till varför många gör så och inte en lista vis sidan om mainframe och som dessutom tar ca 5 minuter på sig för att ladda thumbs, det är inte ok.

• Gilla
Reaktioner: xds
Jag vill inte vara den som är den men om du vill att någon ska kolla på dina bilder så måste du fixa ett bättre system än det du har nu för det SUGER!
Varför inte köra små thumbs på stora framen som merparten gör, det finns en anledning till varför många gör så och inte en lista vis sidan om mainframe och som dessutom tar ca 5 minuter på sig för att ladda thumbs, det är inte ok.

Bilderna är inte mina.

Såg det nu i efterhand :) Någon kanske ska tipsa trappkillen, för jag antar att jag inte är den enda som inte vill se hans sida som den är just nu...

Hej Dee_cati

Jag är medveten om slöheten och tittar ständigt efter bättre alternativ för att dels få snabbare galleri och även ha en bra säkerhet för att försvåra otillåten nerladdning.

En vanlig html sida är mycket snabbare och enklare att bläddra i
Men flash som jag lagt upp gallerierna med gör det aningens svårare att plocka ner bilderna.

Däremot är det långt ifrån den säkerhet och enkelhet jag önskar.

Jag är väldigt öppen för att lära mig nya alternativ för att få gallerierna att fungera bättre!

Med vänlig hälsning

Carl-Henrik Trapp

tyvärr klarade jag inte upp stället och det slutade i en krasch, jag hade lite smärtor i rygg/nacke så jag och ambulansen tog det säkra före det osäkra och åkte in för att röntga. såhär i efterhand klarade jag mig väldigt bra, och även hojen klarade sig bra.

måste verkligen berömma fotograf trapp för bilden! helt otroligt bra timing! :yoparty

tyvärr klarade jag inte upp stället och det slutade i en krasch, jag hade lite smärtor i rygg/nacke så jag och ambulansen tog det säkra före det osäkra och åkte in för att röntga. såhär i efterhand klarade jag mig väldigt bra, och även hojen klarade sig bra.

måste verkligen berömma fotograf trapp för bilden! helt otroligt bra timing! :yoparty

Gott att du klarade dig ok.. Är väl dax o byta avatar, inte många här inne som ligger inne på en sådan sladd på bild:tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman