Lite jobbigt ställ

Hade som sagt varit kung om du fixat det, men klart dax för avatar byte :yoparty

killen på bilderna 404 och 405 i den första länken har ju en ovanligt snygg lösning på reggplåten om jag får säga

tyvärr klarade jag inte upp stället och det slutade i en krasch, jag hade lite smärtor i rygg/nacke så jag och ambulansen tog det säkra före det osäkra och åkte in för att röntga. såhär i efterhand klarade jag mig väldigt bra, och även hojen klarade sig bra.

Kommer du göra om stället? :yoparty

:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty

Kung!

Bifogat

• balls.jpg
    balls.jpg
    55.7 KB · Visningar: 128
  • balls 3.jpg
    balls 3.jpg
    29.7 KB · Visningar: 224
Last edited:
tyvärr klarade jag inte upp stället och det slutade i en krasch, jag hade lite smärtor i rygg/nacke så jag och ambulansen tog det säkra före det osäkra och åkte in för att röntga. såhär i efterhand klarade jag mig väldigt bra, och även hojen klarade sig bra.

måste verkligen berömma fotograf trapp för bilden! helt otroligt bra timing! :yoparty

Tack för komplimangen Jippo

Det hade varit ännu roligare för mig om du faktiskt köpt bilden du nu använder.

Fotograferingen är min huvudsakliga inkomstkälla och det är trist när bilder laddas ner och används otillåtet.

Fotograferingen är min huvudsakliga inkomstkälla och det är trist när bilder laddas ner och används otillåtet.

Men du använder ju bilden på hans ställ, som ledde till klotning, som markadsföring för dina bilder? Borde det inte vara värt ialla fall en bild? :krama

Nu vet jag inte hur länken till ditt galleri kommit till allmän kännedom, kanske hade du informerat om priser osv innan?
Jag ser ingen info om pris eller att man inte får kopiera bilderna från galleriet eller några kontaktuppgifter till sidans ägare... och går jag in på "fotograftrapp.se" så kommer jag till en reklamsida från ditt webhotell?
Det finns en länk uppe till höger där det står "För beställning klicka här" men den fungerar inte! :va

Jag skulle gärna betala en liten slant om någon fotade mig bl.a. på bankörning men att komma med en syrlig kommentar i efterhand ger dig ingen bra reklam.

Du kanske hade en dålig dag när du skrev det? :) Snygg bild har du fångat iaf! :Bugar

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman