Lite hjälmkamerafilm från idag. Söderåsen!!

inge bakhjulsåka, inte hopp och ingen action. jag vet inte men jag blir uttråkad iaf.

inge bakhjulsåka, inte hopp och ingen action. jag vet inte men jag blir uttråkad iaf.

tja du.. var inte direkt tänkt som en actionrulle.. ville bara visa lite fina vägar o fint väder mest.. brukar inte va så mycket hopp på vanliga vägar dock.. bakhjule fick jag låta bli för däcket var det som sagt inte mycket kvar på.. körde på corden hem sen.

ska nog skita i o lägga upp fler fimer.. du kan ju köpa "riktiga" iställert o mdu vill ha action..

tja du.. var inte direkt tänkt som en actionrulle.. ville bara visa lite fina vägar o fint väder mest.. brukar inte va så mycket hopp på vanliga vägar dock.. bakhjule fick jag låta bli för däcket var det som sagt inte mycket kvar på.. körde på corden hem sen.

ska nog skita i o lägga upp fler fimer.. du kan ju köpa "riktiga" iställert o mdu vill ha action..

Hålla med du! De vägarna är mumma att åka på (Åker just nu på skjutskutsen men kanske inte i framtiden :D ...) ... Fina vägar :yoparty Den som inte testat dom vet inte vad de bubblar om :)
Åka bakhjul eller ej ... inte uttala mig om, men "be ware" på ni som testar .. mycket vilt längst den vägen.. bara ett tips/råd från en som bor på Söderåsen själv..

Du ska inte skita i att lägga upp ... Kom igen ... :)
Bjussar på fika om du har vägarna förbi vår gård ;)

Hur kan du köra motard utan ens ett litet hjullyft på en sån väg..ärligt talat fett trist att titta på..dåligt bakdäck..men inte punka!!

Last edited by a moderator:
Inte du i alla fall,
Lite svårt att veta innan man glott att de va så segt, man kanske bara får göra kommentarer om de e positivt o va tyst när det suger?.. ja de blir ett jävla fint forum..:va

Man kan ju vara lite lagom negativ, man behöver ju inte börja skälla på den som lagt upp filmen om att den inte uppfyller förväntningarna. :mad:

Man kan ju vara lite lagom negativ, man behöver ju inte börja skälla på den som lagt upp filmen om att den inte uppfyller förväntningarna. :mad:

nä d e sant,
du e själv tydligen motardpilot,, kolla rullen o va sen lite lagom svenskt negativ. vad är lagom negativt.. och för vem..

Hur kan du köra motard utan ens ett litet hjullyft på en sån väg..ärligt talat fett trist att titta på..dåligt bakdäck..men inte punka!!
"Ska nog skita i att lägga upp fler filmer" Ja tack, d kändes som nåt vägverket spelat in..

Det är ju en jävla tur att jag inte spelar in film, för jag har fortfarande efter sex år med min xr lärt mig att åka på slangen!

Skön liten film! Jag kollar på nästa du lägger upp iallafall!

nä d e sant,
du e själv tydligen motardpilot,, kolla rullen o va sen lite lagom svenskt negativ. vad är lagom negativt.. och för vem..

Kul att du är ny och bara kommenterar bakhjulsåka. Ta och kamma dig. Bra intryck du gör. :tummenupp

Chukka, du får fan inte lägga upp fler filmer om du inte kör på bakhjulet, nån stackars jävel kan ju få för sig att titta och tro att man måste köra på bakhjulet när man spelar in film! :4skrika

Kul att se Stenestadvägen igen, kör gärna andra hållet nästa gång... :)

tjena..shyst film men lite tråkig för du körde inte på backhjulet..hur mycket var du uppe i? var har du köpt den hjälmkamran?

tjena..shyst film men lite tråkig för du körde inte på backhjulet..hur mycket var du uppe i? var har du köpt den hjälmkamran?

hur mycket jag var uppe i?? vilkjen fråga :) skulle gissa på 150 nånting.. e väll ungefär det hojen gör inna den exploderar.. o jo det blev ån meter bakhjul oxå... bara det att det inte lyfte så högt över krönet..

köpte på sportkamera.se

kan man skriva om man vill uttrycka sig, och få fram sina åsikter utan att behöva vresa till och/eller använda en massa coola uttryck.
Och att sedan få respekt och bli omtyckt/uppskattad på kuppen, är väl inget att förakta? :)

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti