Lite gataction med Bimota o Ducce

Ser kul ut, men på sådana vägar är det för få flaggvakter.

Feet rulle, för en gångs skull stängde jag inte av efter 2 min. Fan vad den 996 gick, inte powerwheelade den jag körde i hundra blås som denna verkade göra:yoparty

Gamla ordspråket, man får skylla sig själv gäller vid krasch. Så länge dom inte skadar någon annan i förloppet.

Låt in detta dock bli nån diskussion i tråden! Eh!

Haha skönsate slutet.. "Just what he need when you broke your back 2 months ago. A 996 up his ass"

Killen hade ju ändå ganska tur. Han kunde ju missat bron.

Tycker de kör sjukt fort genom blinda kurvor mm. Är de några man känner igen i t ex race sammanhang förutom fastbikes??
Med tanke på att de verkar ju kunna köra :D

Shit, dom kunde ju uppenbarligen köra men det visar ju bara på hur lätt olyckor händer.. såg inte så vidare trevligt ut att tillfoga bucklan i tanken på 996an med bållarna heller :gnissla

Chronic skrev:
2695671 Fan vad den 996 gick, inte powerwheelade den jag körde i hundra blås som denna verkade göra:yoparty

Duccen i filmen är en 996SPS 1999, så lite bättre förutsättningar för wheelies har den än en std 996.

Swedie skrev:
2695660 Gammal film med Fast Bikes... som satte måttstocken för att köra snabbt på gata.
Skön rulle!
Man blir ju inte alls sugen på sol, värme och slingriga vägar :rolleyes:

sunkan skrev:
2695692 Haha skönsate slutet.. "Just what he need when you broke your back 2 months ago. A 996 up his ass"

Killen hade ju ändå ganska tur. Han kunde ju missat bron.

Tycker de kör sjukt fort genom blinda kurvor mm. Är de några man känner igen i t ex race sammanhang förutom fastbikes??
Med tanke på att de verkar ju kunna köra :D
ja Shane Byrne började väl sin fortåkar karriär på blaskan, och Rob Frost kör BSS nu.

R2 skrev:
2695749 ja Shane Byrne började väl sin fortåkar karriär på blaskan, och Rob Frost kör BSS nu.

Jag kände igen vibbar och rösten från den andra och liknande filmen för något år sedan och snacket om att det var Shane Byrne. Är det han som snackar i filmen eller hur är det? (De kraschade ju där också btw)

#Olsson# skrev:
2695763 Är det han som snackar i filmen eller hur är det? (De kraschade ju där också btw)

dontknowdude

väntade på smällen....men håller med att det var blå flagg på killen som kraschade, hela första halvan av filmen

Sjukligt snabba grabbar!!

Fast Bike-killarna är f.ö. jävligt underhållande tycker jag.
Blir till att tanka ner feilmerna igen :)

Vilken go film!
-Moral mode on-
Tankeväckande slut, också bra på sitt sätt
-Moral mode off-

Jag saknar inte alls min Ducce, nähä då...

det har sagts förut, men kanske bör påpekas igen, det krävs ett speciellt psyke och lång erfarenhet för att gasa så på allmän väg.
Bra kört och härlig väg. Jag blir så sugen att jag kryper ur kläderna.

jag såg ingen märkvärdig powerwheelie, han/hon använde ju kopplingen.

Vilket tempo!
Vilken underbar miljö!
Vilket Muller!
Vilken avensjuka!
Vilket slut :/ dock gick det bra utom att de 2 killarna där nere fick smaka tanken rejält :lol

Vilken längtan till denna säsongen!

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back