Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Förmodligen för att han racear med hojen o har rätt bra klipp i motornbad santa skrev:varför så lång swing på en gathoj :kocko
bad santa skrev:varför så lång swing på en gathoj :kocko
Hmm, är jag den enda som tycker att den ser lite ball ut?H4 skrev:Ful som stryk:
Citerar grabben som laddade upp bilden på bikepics:
This ain't my bike, but it would have looked like it, if I hadn't gone and totalled it!
Ser nog bättre ut krockad![]()
andersbrink skrev:Varför ställs det så många infantila frågor på sporthoj?
Nee. Jag tycker den ser apfet ut också.... Man e ju lite insnöad på dragrace kanske...Fredde Meck skrev:Hmm, är jag den enda som tycker att den ser lite ball ut?![]()
Rigge skrev:ZX7:an är väl ungefär sista hojen som skulle behöva långswing.

Rigge skrev:ZX7:an är väl ungefär sista hojen som skulle behöva långswing.
Gruppköp på lååång swingar till banditer kanske?Jugge_c skrev:Nee. Jag tycker den ser apfet ut också.... Man e ju lite insnöad på dragrace kanske...![]()
Jugge
Fredde Meck skrev:Gruppköp på lååång swingar till banditer kanske?![]()

Jugge_c skrev:![]()
Har faktiskt haft mina ärliga funderingar på att skaffa en längre sving! Kanske nöjer mig med en GSX-R 1100 sving när jag får pengar över.... Behöver inte riktigt såååå lång sving för mitt effektuttag i dagsläget...![]()
tjaa hmm de beror väl på hur mycket man vågar ge sig iväg på 1:ans vxlHanneZ skrev:![]()
Får väl anta att den är mongotrimmad eller nåt. Men hur jävla mkt måste man inte skrämma upp en sån där för att en sån där sving ska behövas.
HanneZ skrev:Men hur jävla mkt måste man inte skrämma upp en sån där för att en sån där sving ska behövas.
Wibbe skrev:OBS! Den passar inte rakt av...den svingen är bredare i infästningen, plus att armarna bakåt sitter på mitten av röret för svingaxeln, vilket det inte gör på Banditen! Jag kör nämligen med Bandit sving på gathojjen, förlängd SJÄLVKLART! hehe

Bergis skrev:Ledsen att göra dig besviken men det där är förmodligen inte en zx7r. zx9r bakdel ialafall och säkert inte en zx7r motor.
Hoztic skrev:Blir den så rolig att svänga med då? Den får inte elakare vägegenskaper än den redan har med längre sving? Måste man inte justera dämpning osv eftersom hjulet får längre hävarm när det påverkar fjädringen?![]()
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!
Boka senast lördag 31/1 för... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |