Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Arctic#1 skrev:Ni får tro vad ni vill men detta bildet blev tagen nu natt till 15mai!, jag va en 4mila svang vid 6 tiden och nar jag kjørde hem børjade det snøa...och vid midnatt børjade det lagga sig på vagen....![]()

Arctic#1 skrev:Nejdå jag bor i Nordland vid bodø!, nermsta stad i sverige ar Arjeplog...Namnet mitt har jag från Arctic cat skotrar...
gthyni skrev:Arjeplog är knappast en stad,
närmaste stad är Piteå eller Kiruna
beroende på om man mäter landsväg
eller fägelväg.
det snöade i Kiruna idag också.
Ep0xZ skrev:Tjena !
Jag heter victor och undrar om det finns bonor i torslanda som man kan köra minimoto på ??![]()
Simp skrev:Hur i helvete resonerar man när man lägger detta inlägget i en tråd om att det snöar norr om polcirkeln?
Ep0xZ skrev:Tjena !
Jag heter victor och undrar om det finns bonor i torslanda som man kan köra minimoto på ??![]()
Hr ju redan frågat i alla trådar
Arctic#1 skrev:Ni får tro vad ni vill men detta bildet blev tagen nu natt till 15mai!, jag va en 4mila svang vid 6 tiden och nar jag kjørde hem børjade det snøa...och vid midnatt børjade det lagga sig på vagen....![]()
flytta här är det +17 och fantastisk solArctic#1 skrev:Nu på morronen va all snø borta och jag va ute tur igjen men nu snøar det igjen och det mycket varre an i går...detta ar inte trevligt langre....
Arctic#1 skrev:Nu på morronen va all snø borta och jag va ute tur igjen men nu snøar det igjen och det mycket varre an i går...detta ar inte trevligt langre....
Simp skrev:Hur i helvete resonerar man när man lägger detta inlägget i en tråd om att det snöar norr om polcirkeln?
!!!!!!!!!!!!|
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa
Det händer en hel del när d... |
|
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |