lite bilder :)

Lust for Life skrev:
:tummenupp :tummenupp :tummenupp

Ärligt talat tror jag inte det är DU på bilderna :lol

Har iallafall aldrig sett dig lyfta varken fram lr bakhjul.... förutom när du bromsade på dig utanför Flugger Färg sist jag körde med er dårar :tummenupp

:rolleyes: jösses vad alla hänger upp sig på små misstag då :tungan

ska fan ta lite USA stylie bilder där jag wheelar i bara shorts eller nåt.. då ska ni få se.. :3freak :hihi

paint - its what the professionals use :tummenupp

sven666 skrev:
:rolleyes: jösses vad alla hänger upp sig på små misstag då :tungan

ska fan ta lite USA stylie bilder där jag wheelar i bara shorts eller nåt.. då ska ni få se.. :3freak :hihi

paint - its what the professionals use :tummenupp

Akta så du inte bränner dig när ditt shortsbeklädda arsle landar på asfalten :arsele
Håller gärna i kameran när du låtsas wheeeela :lol

Lust for Life skrev:
:tummenupp :tummenupp :tummenupp

Ärligt talat tror jag inte det är DU på bilderna :lol

Har iallafall aldrig sett dig lyfta varken fram lr bakhjul.... förutom när du bromsade på dig utanför Flugger Färg sist jag körde med er dårar :tummenupp
Jo det ÄR faktiskt sven666 på bildern, han kan!
Men bilderna är trixade med, jag körde ett program som heter UndoEnhancement och fick fram denna bild. :hihi

Bifogat

• Sven666.jpg
    Sven666.jpg
    82.7 KB · Visningar: 99
Lust for Life skrev:
Akta så du inte bränner dig när ditt shortsbeklädda arsle landar på asfalten :arsele
Håller gärna i kameran när du låtsas wheeeela :lol

Hahah... :D

är det någon som sätter riktigt långa wheelis i motorvägsfart ännu? isf har jag ett projekt på gång...

Chille skrev:
Hahah... :D

är det någon som sätter riktigt långa wheelis i motorvägsfart ännu? isf har jag ett projekt på gång...

duger denna? (det ÄKTA originalet förövrigt :tungan )
ed: det var visst en stoppie men ändå, ganska kaxig tycker jag.. va ett helvete att få med hojen ditupp :rolleyes: :hihi

Bifogat

• gcanyon_mreed1 kopiera.jpg
    gcanyon_mreed1 kopiera.jpg
    74.7 KB · Visningar: 96
sven666 skrev:
duger denna? (det ÄKTA originalet förövrigt :tungan )
ed: det var visst en stoppie men ändå, ganska kaxig tycker jag.. va ett helvete att få med hojen ditupp :rolleyes: :hihi

Haha.. HUMOR! :tummenupp

hitta en till gammal börnbild.. ajabaja på fingersättningen där.. hade jag blivit kuggad på :p :rolleyes:

Bifogat

• zoom.jpg
    zoom.jpg
    84.4 KB · Visningar: 89
  • burn2.jpg
    burn2.jpg
    134 KB · Visningar: 84
Last edited:
Hur går det med hojen nu då?Fixat den än?
Jag har min i atomer...var inne i Gbg på Johans MC och kollade delar,..skulle gå på 8500kr för 2 drev,3 skiftgafflar och skifttrumman...kul?! INTE ETT DUGG!!! :mad: :mad: :mad: :arsele :mad: :kocko :( :tummenner :gråta :gråta

Ska se mig om efter en hel motor istället...

sven666 skrev:
hitta en till gammal börnbild.. ajabaja på fingersättningen där.. hade jag blivit kuggad på :p :rolleyes:

du ska stå å illvarva om du börnar så att de blir kvar gummi på backen!! de där ryker ju knappt!! ja ska lära dig!! :tummenupp

non-stop skrev:
Hur går det med hojen nu då?Fixat den än?
Jag har min i atomer...var inne i Gbg på Johans MC och kollade delar,..skulle gå på 8500kr för 2 drev,3 skiftgafflar och skifttrumman...kul?! INTE ETT DUGG!!! :

Ska se mig om efter en hel motor istället...

fy fan va surt.. ringde runt och en ny motorkåpa kostar 3000:- bläh.. så det blir till att svetsa den gamla istället, bara dte är kirrat så är ju hojen igång igen..

kåpor tänkte jag fixa en egen lösning, köpa nya kommer jag aldrig ha råd med :p

sven666 skrev:
fy fan va surt.. ringde runt och en ny motorkåpa kostar 3000:- bläh.. så det blir till att svetsa den gamla istället, bara dte är kirrat så är ju hojen igång igen..

kolla me bike i trollhättan... dom har ju nån egen mc skrot eller så kolla me grevens... om du inte har nr. så ska ja fixa de till dej!! :tummenupp

sven666 skrev:

Har du hört med Grevens MC? Jag var där idag och fick delar till min hoj,allt för 3000kr...då menar jag att jag fick alla drev skift gafflar och skifttrumman.Han hade det liggande skräpande...hade kostat flera chefsårslöner att köpa nytt...Så nu hoppas jag att den blå faran är ute igen om några dagar och gör livet värt att leva för mig...

non-stop skrev:
Har du hört med Grevens MC? Jag var där idag och fick delar till min hoj,allt för 3000kr...då menar jag att jag fick alla drev skift gafflar och skifttrumman.Han hade det liggande skräpande...hade kostat flera chefsårslöner att köpa nytt...Så nu hoppas jag att den blå faran är ute igen om några dagar och gör livet värt att leva för mig...

låter fint.. ska fan försöka ta mig ner till garaget idag jag med.. känns sådär kul när knät värker och regnet pissar ner bara =/ *suck*... :(

jag är så grymt wheelie sugen att det finns inte :3freak

sven666 skrev:
låter fint.. ska fan försöka ta mig ner till garaget idag jag med.. känns sådär kul när knät värker och regnet pissar ner bara =/ *suck*... :(

jag är så grymt wheelie sugen att det finns inte :3freak

du kanske borde montera stödhjul på hojen så du får åka litegranna i sommar iallafal. :)

sven666 skrev:
sorry pal, i don't swing that way.. :gnissla

(citatet är lätt modifierat)

:hihi

Lätt modifierat var väl en ganska väntad understatement, right??

Belive it or not men jag råkar väl faktiskt vara en av få i ADHD som faktiskt har bevis för min förmåga att tända på tjejer??????

En dotter som fyller 1år den 26e :rullandeu ......DNA-testad och allt :)

Så d så

Nyheter
Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...