campar skrev:Äää, va? =)
Mohaha, tanka ned "Houman Sebghati - Va skön man é.mp3"

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
campar skrev:Äää, va? =)

sven666 skrev:yikes
skulle precis säga att neon inte va min cup of tea men tror jag skippar det, synd på en fin hoj, aja, skönt att pappsen klara sig iaf.. lite mörbultning har ingen dött av (speciellt inte när dom precis vurpat ens hoj)![]()
beklagar....Jisses! Vad hände? Trist att det blev så mycket skador! Lycka till att laga den o att ramen är rak.campar skrev:Visst var den fin, just var...
Efter en liten tur med pappa så ser den numera ut som nedan.
Som tur var så klarade sig pappa undan med att bli mörbultad!
Får väl fixa den i vinter igen.
//Niklas
Swedie skrev:Jisses! Vad hände? Trist att det blev så mycket skador! Lycka till att laga den o att ramen är rak.
Kreuger skrev:Min pappa ville också provköra. Jag sa att först ska du sitta bakpå så du fattar vad det handlar om. Fixade full skyddsutrustning åt honom. Han tyckte naturligtvis att det verkade lite överdrivet med ryggskydd å grejer.
Körde lugnt ut ur stan och när vägen blev bred, rak och tom sa jag åt honom att hålla i sig. Hade släppt av ner till 50 och lagt i ettan. Drog så mycket det gick, framhjulet landa väl igen runt 170 och sen bara fortsatte det upp till 250 då jag slog av. Han provkörde aldrig.![]()
Hoppas din pappa mår bra efter omständigheterna och att du får ordning på hojen så du kan köra igen snart!
campar skrev:Visst var den fin, just var...
Efter en liten tur med pappa så ser den numera ut som nedan.
Hoppas den spårar ur och blir 10ggr snyggarecampar skrev:Hinkas> Man vet aldrig, men precis likadan blir nog säkert inte....=)

campar skrev:Men jag har redan en ny hoj, blev en 99:a dagen efter, men jag slängde på alla kåpor o sånt som jag hade från 98:an. Så kör gör jag! =)

Slappa skrev:Du har inga planer på att sälja det som är kvar av "vraket" ?![]()
campar skrev:Tyvärr!![]()
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda