Chrilles_syrra
f.d. depåslav
Här kommer lite från kursen, kalla skakiga händer o dåligt med sol ledde till en del suddiga bilder. Fast här har jag hjälpt några av dem på traven med lite sol i photoshop 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Chrilles_syrra skrev:2073636Här kommer lite från kursen, kalla skakiga händer o dåligt med sol ledde till en del suddiga bilder. Fast här har jag hjälpt några av dem på traven med lite sol i photoshop![]()
Vad duktig du är gummanChrilles_syrra skrev:2073645å de sista..

LOTTAK skrev:2073677Vad duktig du är gumman![]()

Chrilles_syrra skrev:2073687Gottis kanske???
Mr Lex skrev:2073725Stiligt, tjejen! Fick du inget på karln när han är ute och piskar skiten ur alla licenstagare, på touringhoj??
//Syss på Mr Lex konto (varför sitter jag inte 50 cm härifrån, vid min egen dator??)
Chrilles_syrra skrev:2073734I egenskap av att vara nollad på att känna igen hojar o folk så krävs DETALJERAD beskrivning av ekipaget![]()

Swedie skrev:2073747Hur gick du omkull på långa rakan? över krönet och rakt fram?
Kan detta vara du?Triggerhappy skrev:2073711Fin bild på min gumma...du fick möjligtvis ingen på mig då...(samma hoj).
Chrilles_syrra skrev:2073734I egenskap av att vara nollad på att känna igen hojar o folk så krävs DETALJERAD beskrivning av ekipaget![]()
C.K skrev:2073743Har du tagit något kort på mig.?
Grön/grå/svart kawa zx6rr
Det var jag som gick omkull på långa rakan![]()
Där får du putsa lite Chrille. Jisses... Helt otroligt att det gick bra med dig och med hojen. Skönt!Syss skrev:2074667DIN karl...![]()
Man kan ju inte ha tankeförmågan på topp hela tiden.. Jodå, här e han. Men jag är övertygad om att min gulla e i chock efter att ha lutat så mycket, när jag kör så tar vi oss genom böjarna med stöd av fötter och aldrig i mer än 10 km/h. Fast nu vet jag ju iallafall att den inte välter om jag ökar lite i svängarna |
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |