Chrilles_syrra
f.d. depåslav
Här kommer lite från kursen, kalla skakiga händer o dåligt med sol ledde till en del suddiga bilder. Fast här har jag hjälpt några av dem på traven med lite sol i photoshop 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Chrilles_syrra skrev:2073636Här kommer lite från kursen, kalla skakiga händer o dåligt med sol ledde till en del suddiga bilder. Fast här har jag hjälpt några av dem på traven med lite sol i photoshop![]()
Vad duktig du är gummanChrilles_syrra skrev:2073645å de sista..

LOTTAK skrev:2073677Vad duktig du är gumman![]()

Chrilles_syrra skrev:2073687Gottis kanske???
Mr Lex skrev:2073725Stiligt, tjejen! Fick du inget på karln när han är ute och piskar skiten ur alla licenstagare, på touringhoj??
//Syss på Mr Lex konto (varför sitter jag inte 50 cm härifrån, vid min egen dator??)
Chrilles_syrra skrev:2073734I egenskap av att vara nollad på att känna igen hojar o folk så krävs DETALJERAD beskrivning av ekipaget![]()

Swedie skrev:2073747Hur gick du omkull på långa rakan? över krönet och rakt fram?
Kan detta vara du?Triggerhappy skrev:2073711Fin bild på min gumma...du fick möjligtvis ingen på mig då...(samma hoj).
Chrilles_syrra skrev:2073734I egenskap av att vara nollad på att känna igen hojar o folk så krävs DETALJERAD beskrivning av ekipaget![]()
C.K skrev:2073743Har du tagit något kort på mig.?
Grön/grå/svart kawa zx6rr
Det var jag som gick omkull på långa rakan![]()
Där får du putsa lite Chrille. Jisses... Helt otroligt att det gick bra med dig och med hojen. Skönt!Syss skrev:2074667DIN karl...![]()
Man kan ju inte ha tankeförmågan på topp hela tiden.. Jodå, här e han. Men jag är övertygad om att min gulla e i chock efter att ha lutat så mycket, när jag kör så tar vi oss genom böjarna med stöd av fötter och aldrig i mer än 10 km/h. Fast nu vet jag ju iallafall att den inte välter om jag ökar lite i svängarna |
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |
|