Lite Bilder från Lödde, Torson...

drufus

-=Den_Gode=-
Gick med
4 May 2007
Hoj
KTM 690 smc -08 SÅLD
Ett par bilder från Kvällen... Lyckades inte få skärpan så där hundra, men Nån enstaka blev ok...

Man blir förhoppningsvis bättre med tiden:tuttar

Bifogat

• 1.jpg
    1.jpg
    151.1 KB · Visningar: 114
  • 2.jpg
    2.jpg
    163.9 KB · Visningar: 95
  • 3.jpg
    3.jpg
    182.5 KB · Visningar: 80
  • 4.jpg
    4.jpg
    173 KB · Visningar: 88
  • 5.jpg
    5.jpg
    161.5 KB · Visningar: 99
najjjjjjsss! :tummenupp

ses på lördag på torson. :)

Vilken tid? Om man nu ens e bjuden.

Klart du e bjuden. Alla får va me :yoparty

Men vilken tid va det tänkt...? Kom igen nu Money, vi får göra våra nylärda stunts då :D

Grymt snygga bilder Drufus.. Gillar den när Alex står på hojen o kollar in i kameran. :tummenupp

Last edited:
najjjjjjsss! :tummenupp

ses på lördag på torson. :)

De gör vi...:tuttar

Men vilken tid va det tänkt...? Kom igen nu Money, vi får göra våra nylärda stunts då :D

Grymt snygga bilder Drufus.. Gillar den när Alex står på hojen o kollar in i kameran. :tummenupp

Tack,.. själv så tyckte ja inte de blev så bra, inte när man förstorar upp...

:gnissla

Last edited:

Annars hade ja gömt mig i en buske tidigt på morgonen. Så hade jag suttit där tills det att någon dök upp. :D

Last edited:
Vilken tid? Om man nu ens e bjuden.

tror coffe o hans crew skulle ses på torso runt 12. ja kommer när ja vaknat orkar inte stressa.

tulle, vi kör till sturup från torso va? så kan alla som vill hanka på. tänkte dra till sturup vid 2-3 tiden. hojarna tävlar fram till kl 3. men man kan hänga där lite me alex o jonas annars. :tummenupp

som jag har snott tråden :D Fö´låt!:D :tuttar

tror coffe o hans crew skulle ses på torso runt 12. ja kommer när ja vaknat orkar inte stressa.

tulle, vi kör till sturup från torso va? så kan alla som vill hanka på. tänkte dra till sturup vid 2-3 tiden. hojarna tävlar fram till kl 3. men man kan hänga där lite me alex o jonas annars. :tummenupp

som jag har snott tråden :D Fö´låt!:D :tuttar

Varför köra ner till sturup så pass sent? Vill man inte se hojarna köra?

Varför köra ner till sturup så pass sent? Vill man inte se hojarna köra?

då måste man vara där 9, plus att man ser inte ett skit på den banan. hojarna e inte direkt prioriterade när d e stcc. ja kör ner dit mer för att hänga me alex o dom o för att köra en svängelisväng sen. :tummenupp

ska du me? :D du kan ju försöka släpa ut tim i öronen så han osså hänger med. :tummenupp

då måste man vara där 9, plus att man ser inte ett skit på den banan. hojarna e inte direkt prioriterade när d e stcc. ja kör ner dit mer för att hänga me alex o dom o för att köra en svängelisväng sen. :tummenupp

ska du me? :D du kan ju försöka släpa ut tim i öronen så han osså hänger med. :tummenupp

Ja hänger på. Ska se va ja kan göra angående Tim.

haha skoj att du inte har med hela alex hoj när han står på sadeln så man ser snubben som håller i cykeln för att den inte ska trilla när han står stilla

förresten någon har varit nere på torso o snott vår senap och ketchup ;( (och det är inte alex)

haha skoj att du inte har med hela alex hoj när han står på sadeln så man ser snubben som håller i cykeln för att den inte ska trilla när han står stilla

förresten någon har varit nere på torso o snott vår senap och ketchup ;( (och det är inte alex)

Hehe, nä så kan man ju lätt tro han e' duktig ju:yoparty

Blev en liten miss där, men sånt som händer.. :huvet

Ja tror de e' moppepojken som varit i farten.. han samlar på era saker i ett podium där hemma:tummenupp

Last edited:

Jag sa ju det bygg ny lådfan så jag kan larma den så vi får ha våra grillprylar ifed!

moha ha ha det hela handlar om vilken vinkel man betraktar en sak..

:yoparty balla bilder... vilken heldag imorron, körning sen dricker vi tills vi stupar...:tuttar :näsblod

Money skrev:
Money skrev:
Ja kan vi göra.. Då hinner man sova ut o så oxå. Ska kolla det med rabatten.

Annars hade ja gömt mig i en buske tidigt på morgonen. Så hade jag suttit där tills det att någon dök upp. :D

Kan du inte göra det. Då hade du kanske fått reda på vem som tjyvar sakerna där nere :gnissla

Vi måste ha lockbete... Money vi ställer din hoj där eller så binder vi fast Alex vid engångsgrillen måste ju nappa då :D

Last edited:
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...