Lite bilder från gälleråsen Näck o SP.

Lasse A

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
-
Har inte så många bilder men tog några.
Gillar Petjos stil med brandsläckaren. :)

Bifogat

• test2.jpg
    test2.jpg
    61.5 KB · Visningar: 135
  • test3.jpg
    test3.jpg
    63.4 KB · Visningar: 151
  • test4.jpg
    test4.jpg
    72.1 KB · Visningar: 155
  • test1.jpg
    test1.jpg
    76.1 KB · Visningar: 116
  • test5.jpg
    test5.jpg
    73.7 KB · Visningar: 162
Bilder från SP tagna av svågern då jag körde själv.
Yellow somnade på rakan och stackars Tingen fick kliva av med sprucken kylare när vi andra drog iväg.

Bifogat

• test8.jpg
    test8.jpg
    90.5 KB · Visningar: 54
  • test7.jpg
    test7.jpg
    54.8 KB · Visningar: 84
  • test6.jpg
    test6.jpg
    60.1 KB · Visningar: 96
  • test9.jpg
    test9.jpg
    57.1 KB · Visningar: 46
  • test10.jpg
    test10.jpg
    58.3 KB · Visningar: 45
stackars Tingen fick kliva av med sprucken kylare när vi andra drog iväg.[/QUOTE]

hade det inte vart för ni alla är så trevliga och roliga i depån så skulle jag lägga av....man se det lite positivt,jag sparade in lite soppa iallafall...eller mmmmmmmm.... måste va syrebrist efter hängningen i bältet på hem vägen

lite after race rapport kanske.....02,45 ankommer till visby,03,00 lämnar av min polare,03,30 hemma o lastar av,04,30 kylaren är avplockad och hålet lokaliserat väntar på att polaren ska vakna och löda den,07,00 ringer honom o frun svarar shit dom är bakis,13,00 han har inte ringt än

Tingen

hade det inte vart för ni alla är så trevliga och roliga i depån så skulle jag lägga av....man se det lite positivt,jag sparade in lite soppa iallafall...eller mmmmmmmm.... måste va syrebrist efter hängningen i bältet på hem vägen

lite after race rapport kanske.....02,45 ankommer till visby,03,00 lämnar av min polare,03,30 hemma o lastar av,04,30 kylaren är avplockad och hålet lokaliserat väntar på att polaren ska vakna och löda den,07,00 ringer honom o frun svarar shit dom är bakis,13,00 han har inte ringt än

Tingen

Sover du aldrig?

Sover du aldrig?

När man åker båt så mycke som jag så lär man sej att sova där så det blev 3tim power nap där och så har jag sovit på förmiddagen plus att jag börjar jobba i morrn så då får man vila i 5 dar

Jag är inne på att byta ut min meck ifall nån vill ha honom,jag känner honom inte så bra han döck upp på Falken och sen har hängt efter mej,men han är bra på att fixa till saker,,jag kan skicka över honom om nån vill ha honom.

va han heter .........MURPHY tror jag

Last edited:
När man åker båt så mycke som jag så lär man sej att sova där så det blev 3tim power nap där och så har jag sovit på förmiddagen plus att jag börjar jobba i morrn så då får man vila i 5 dar

Jag är inne på att byta ut min meck ifall nån vill ha honom,jag känner honom inte så bra han döck upp på Falken och sen har hängt efter mej,men han är bra på att fixa till saker,,jag kan skicka över honom om nån vill ha honom.

va han heter .........MURPHY tror jag

Har du redan tröttnat på honom? Själv är jag överlycklig att han slutligen sa upp sig. JAG KOM I MÅL!!!!!!!!!

*/ ?>
Nyheter
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage